  • 11. Data: 2008-11-06 05:13:32
    Temat: Re: Jak PayPal przesyła pieniądze ?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "colnet" <u...@w...pl> wrote in message news:49105076.EC1FD2EB@wp.pl...
    > "a...@a...pl" napisał(a):
    /.../
> [...]
    > pytanie. Ja już nie mam czasyu na zakladanie gdzies po jakichś
    > moneybbokers kont bo jeśli jest nawet taniej to mnie już to nie
    > urządza bo chodzi o czas.
    >
    > Więc może powtórzę :
    >
    > - mam konto /podstawowe/ w brytyjskim bamku Barclays
    > - mam konto w polskim banku inteligo
    > - mam konto w PayPal założone na polski e-mail w UK
    > - ma pocztę e-mail
    >
    > Chcę sam sobie wysłać pieniądze - obojętnie jak byle szybko,
    > w Polskim banku moze być na konto, moze być to chache.
    >
    > Moje pytanie : jak te pieniądze mam tu odebrać -gdy wysyłając - Paypal

    Chyba nic nie rozumiesz, nic a nic...

    - przesyłając przez PayPal też bedziesz musiał sobie założyć konto. Nawet
    dwa: na PayPal UK i na PayPal Polska. I czekać na weryfikację konta (i
    ustawienie instrukcji DirectDebit na koncie w UK).
    - PayPal ściąga spore opłaty za przewalutowanie.

    - Moneybookers jest szybszy i może być tańszy. Zakłada się tylko jedno
    konto.

    - Jeszcze szybciej jest wykonać przelew do Polski. Koszt: ok 20 GBP
    niezależnie od kwoty.

    - Jeszcze szybciej, i wcale nie drożej, jest pójść do bankomatu z kartą
    brytyjską i wyciągnąć kasę.

    Tu na tym forum nie ma idiotów (raczej). Dostałeś sensowne rady od ludzi,
    którzy się znają - i to najwyraźniej lepiej niż Ty. Nie wiem, czemu się
    ciskasz.

    Pzdr.
    k.