    From: colnet <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak PayPal przesyła pieniądze ?
    Date: Tue, 04 Nov 2008 14:39:02 +0100

    "a...@a...pl" napisał(a):

    > Z innej beczki moze sprawdz moneybookers.com.

    Dzięki za odpowiedzi - choć żadna nie wyczerpuje odpowiedzi na moje
    pytanie. Ja już nie mam czasyu na zakladanie gdzies po jakichś
    moneybbokers kont bo jeśli jest nawet taniej to mnie już to nie
    urządza bo chodzi o czas.

    Więc może powtórzę :

    - mam konto /podstawowe/ w brytyjskim bamku Barclays
    - mam konto w polskim banku inteligo
    - mam konto w PayPal założone na polski e-mail w UK
    - ma pocztę e-mail

    Chcę sam sobie wysłać pieniądze - obojętnie jak byle szybko,
    w Polskim banku moze być na konto, moze być to chache.

    Moje pytanie : jak te pieniądze mam tu odebrać -gdy wysyłając - Paypal
    chce tylko adres e-mail.