  • 1. Data: 2002-03-25 17:38:56
    Temat: Pilkarze dla Pekao
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Od 5 kwietnia w Banku Pekao SA rozpocznie się promocja dla nowych i obecnych
    klientów Eurokonta.
    Promocja jest związana z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. Zakładając
    Eurokonto, składając wniosek o karty MasterCard lub dokonując nimi
    transakcji będzie można wziąć udział w losowaniu 35 wyjazdów na mecze
    polskiej reprezentacji w Korei. W ramach promocji bank oferuje karty
    MasterCard Pekao/Shell i World Cup po promocyjnych cenach, czy też wręcz za
    darmo.
    Bank w związku z Mistrzostwami Świata wyemituje także okolicznościową kartę
    MasterCard World Cup ze zdjęciem Pele.
    W reklamach telewizyjnych promujących Eurokonta wystąpią piłkarze polskiej
    reprezentacji narodowej: Jerzy Dudek, Marek Koźmiński, Piotr Świerczewski,
    Tomasz Wałdoch oraz bracia Marcin i Michał Żewłakowowie. (AN)

    Za wp.pl

    m...@m...net
    --
    Nowosądecki portal internetowy: www.NowySacz.org

  • 2. Data: 2002-03-25 17:51:11
    Temat: Re: Pilkarze dla Pekao
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    minik wrote:

> [...]
    > transakcji będzie można wziąć udział w losowaniu 35 wyjazdów na mecze
    > polskiej reprezentacji w Korei. W ramach promocji bank oferuje karty

    a to ki czort? Czyżby dawno zapowiadana kredytówka MC?

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-03-26 05:33:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > a to ki czort? Czyżby dawno zapowiadana kredytówka MC?

    Pekao Shell, to karta charge, którą bank wydaje chyba od września.
    A ja będę sobie pluł w brodę, bo o ta cholerną kartę wystapiłem o kilka miesięcy
    za wcześnie i ominie mnie specyficzny MC :-((
    Grzegorz