  • 1. Data: 2002-03-25 16:44:55
    Temat: Re: Zmiana salda na rachunku -> SMS
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    news:a7q3g1$6l0$1@news.tpi.pl...
    > koledzy pisali kiedys o RaiffeisenBank - sprawdz

    <cytat>
    przesyłanie codziennie przez Bank informacji o dostępnych środkach na koncie
    osobistym; informacja zawiera saldo środków dostępnych (łącznie z limitem
    zadłużenia) na początek dnia
    </cytat>

    No, nie za bardzo o to mi chodzilo... :(
    Chcialem, zeby bylo tak jak w Inteligo, to znaczy w momencie zmiany
    nastepuje powiadomienie na SMSa

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 2. Data: 2002-03-25 16:46:57
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    "lew_ek" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > w PKO BP tez, o dziwo...

    dziwne, nigdzie tego nie moge znalezc...
    to jest w ePKO czy moze tym starym koncie?

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 3. Data: 2002-03-25 16:49:05
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl> wrote in message
    > Sensownie, czyli do parunastu sekund po zmianie salda lub blokadzie
    > karcianej, to chyba tylko w Inteligo.

    No wlasnie teraz tez dochodze do takiego wniosku. Hmmm...no nic, chyba
    trzeba bedzie zaprzyjaznic sie z Inteligo... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 4. Data: 2002-03-26 13:53:14
    Temat: Zmiana salda na rachunku -> SMS
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    W ktorym banku dostepna jest usluga powiadamiania na SMS'a o zmianie salda
    na rachunku?

    Z tego co wiem, to tylko w Inteligo, a w Integrum to jakies kulawe te alarmy
    (nic sensownego nie mozna z nich wyciagnac) :(

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 5. Data: 2002-03-26 15:18:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "DaViD"
> [...]
    alarmy
    > (nic sensownego nie mozna z nich wyciagnac) :(

    koledzy pisali kiedys o RaiffeisenBank - sprawdz
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-03-26 15:40:21
    Od: "lew_ek" <l...@p...onet.pl>

    w PKO BP tez, o dziwo...

  • 7. Data: 2002-03-26 16:21:10
    Od: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl>

    "DaViD" <m...@i...pl.nospam> wrote in message
> [...]
    > (nic sensownego nie mozna z nich wyciagnac) :(

    Sensownie, czyli do parunastu sekund po zmianie salda lub blokadzie
    karcianej, to chyba tylko w Inteligo. W Raiffeisen i PKO BP co rano możesz
    dostawać tylko SMS z saldem. PKO BP ma też powiadamianie o transakcjach na
    karcie wirtualnej, ale nie wiem jak to działa.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-03-26 20:31:14
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "DaViD"
    > salda

    > alarmy
    >
    > koledzy pisali kiedys o RaiffeisenBank - sprawdz
    > *** blad ***

    nie sprawdzaj - przerabiałem. Możesz dowolnie przekroczyć kwotę limitu
    kredytowego czy jakiegokolwiek innego i nic raifkowi nie zrobisz. Dają sobie aż
    SZEŚĆ tygodni na sprawdzenie księgowania transakcji dokonywanych na rachunku. W
    przypadku moim rzeczywiście opóźnienie sięgało od minimu 7-8 dni roboczych do
    aż czterech tygodni.

    Na ich plus należy policzyć, że przy zamykaniu konta od razu zamknęli - głupio
    nie pytali dlaczego, nie usiłowali abym (... wstawić dowolną treść) i nie
    powoływali się na regulamin, żeby jeszcze móc mnie ssać przez 60 do 90 dni. To
    kontrast do pekao sa gdzie rekord zamykania konta należy do mojego znajomka -
    lat pięć i jeszcze nie widać końca - zawsze się czegoś czepią. Powtórzę LAT
    PIĘĆ.

    Recommended action:
    Shut down Raiffeisen account. To nie boli - i na pewno boleć nie będzie.

    Ja się na te smsy skusiłem, bo to było jeszcze przed intelygo - to był pierwszy
    bank. I pierwsza TOTALNA porażka.

    pozdrav od'omfuma

  • 9. Data: 2002-03-27 00:27:56
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "DaViD" <m...@i...pl.nospam> writes:

> [...]
    >
    > Z tego co wiem, to tylko w Inteligo, a w Integrum to jakies kulawe te alarmy
    > (nic sensownego nie mozna z nich wyciagnac) :(

    Podobno podobną usługę ma (a przynajmniej miało) Citi. Z tym, że te
    alarmy wysyłają następnego dnia wieczorem ;-)

  • 10. Data: 2002-03-27 07:01:01
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl>

    W artykule <8...@p...odkryta.local> Marcin Kasperski napisał(a):

    > Podobno podobną usługę ma (a przynajmniej miało) Citi. Z tym, że te
    > alarmy wysyłają następnego dnia wieczorem ;-)

    Citi ma dla karty na pewno. PKO BP tyz ma.

    Pieta.