  • 1. Data: 2002-03-25 17:33:52
    Temat: mBank prowizja w bankomacie Euronetu???
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Witam

    W piatek wyplacalem pieniadze z bankomatu w banku Milennium (Euronet).
    Dzisiaj zauwazylem, ze mBank pobral mi prowizje :(
    Reklamowac to? Przeciez wyplaty z bankomatow Euronetow mialy byc bez
    prowizji?

  • 2. Data: 2002-03-25 18:50:53
    Temat: Re: mBank prowizja w bankomacie Euronetu???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Dzisiaj zauwazylem, ze mBank pobral mi prowizje :(
    > Reklamowac to? Przeciez wyplaty z bankomatow Euronetow mialy byc bez

    Euronet obsluguje bankomaty w Millenium, co nie znaczy ze to sa "jego"
    bankmaty.
    Sprawdz na stronie mbanku - czy taki bankomat jest - ja wlsanie tez myslakem
    ze tak jest bo mam pod nosem Millennium, ale nie ma tak dobrze :)))
    JEndym slowem nie uznaja ci

  • 3. Data: 2002-03-26 14:15:04
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Sprawdz na stronie mbanku - czy taki bankomat jest - ja wlsanie tez myslakem
    > ze tak jest bo mam pod nosem Millennium, ale nie ma tak dobrze :)))

    a) Na umowie czy innych papierach z mB lub regulaminach na www nie mowy o tym,
    że _niektóre_ bankomaty Euronetu są bezprowizyjne, tylko, że "Euronetu".

    b) Euronet w Millenium (przynajmniej te co widziałem) ma _normalną_ nalepkę
    z logo Euronetu. Nigdzie nie pisze, że ten akurat nie jest jego.

    c) To, że na liście darmowych bankomatów na www mB nie ma jakiegoś bankomatu
    też mało ważne, bo bywa, że lista jest nieaktualna.

    d) A co znacznie ważniejsze - _nigdzie_ "nie jest napisane", że lista ta jest
    częścią umowy/regulaminu i że ma jakikolwiek charakter oficjalnej, urzędowej
    listy bezpłatnych bankomatów dla mB.

    mB, Pan powyżej i pożal się Boże "obrońcy" mB na jego Forum "nabiał" sobie
    robią?

    Co na to prawnicy?

    Pozdrawiam,
    Ziutek jeden

  • 4. Data: 2002-03-26 14:44:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mB, Pan powyżej i pożal się Boże "obrońcy" mB na jego Forum "nabiał" sobie
    > robią?

    Czy bankomat mial logo Euronetu??? Takie niebieskie??? Nad nim??
    Bo to ze bankomat ma nalepke np BZWBK - chyba nie znaczy ze mozna bez
    prowizji z niego wyplacac.. A polecam przejsc sie po bankomatach PKO BP cze
    Pekao SA.
    Wiecej. Jak rozumiec Lukasa, ktory niby ma Eurponetu i BZWBK - tylko okazuje
    sie, ze _niektore_ euronetu, wyznaczone - czyli nie cala siec, a te przy
    placowkach - _obslugiwane_ przez Euronet.
    Wiec nie wyjezdzaj z jakimis oskarzeniam tylko.. mysl

  • 5. Data: 2002-03-26 14:55:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Pobron jeszcze mbanku w watku o blokowaniu rachunkow bez powiadamiania =)

  • 6. Data: 2002-03-26 15:23:01
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > placowkach - _obslugiwane_ przez Euronet.
    > Wiec nie wyjezdzaj z jakimis oskarzeniam tylko.. mysl

    tylko, że w Lukas Bank to jest w TOiP:

    Wypłata gotówki z bankomatów w kraju:
    a) wskazanych przez LUKAS Bank***

    oraz:
    *** dotyczy całej sieci bankomatów BZ WBK 24
    oraz bankomatów Euronetu przy placówkach
    LUKAS Banku (łącznie ok. 600 bankomatów)

    BAH

  • 7. Data: 2002-03-26 16:11:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pobron jeszcze mbanku w watku o blokowaniu rachunkow bez powiadamiania =)

    Minik, nie to ze kurde jestem zlosliwy ale znajdz no te bankomaty na liscie
    twojego kochanego Inteligo
    http://www.inteligo.pl/oferta/bankomaty.php#264

    Za diabla nie moge odszukac dwoch bliskich oddzialow Millennium - a jeden
    mam w bloku swoim...

    znaczy sie kurde co? Millennijne bankomaty to Euronet czy sprzedane przez
    BIG bankomaty Euronetowi i przez niego obslugiwane????

    no jak???

    Odpowiesz??? Czy mam isc wyplacic karta i sie wsciekac ze pobrali nie tyle
    co trzeba... he he he he he

  • 8. Data: 2002-03-26 17:02:00
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > znaczy sie kurde co? Millennijne bankomaty to Euronet czy sprzedane przez
    > BIG bankomaty Euronetowi i przez niego obslugiwane????
    >
    > no jak???

    No właśnie jak coś kupisz (ktoś Ci sprzeda),
    to to jest Twoje, czy nadal jego ?

    BAH

  • 9. Data: 2002-03-26 17:03:31
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    myslakem
    > ze tak jest bo mam pod nosem Millennium, ale nie ma tak dobrze :)))

    No i 15 zeta poszlo sobie bokiem
    A "prawdziwy" bankomat Euronetu mialem 200 m dalej :(

  • 10. Data: 2002-03-26 17:24:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No właśnie jak coś kupisz (ktoś Ci sprzeda),
    > to to jest Twoje, czy nadal jego ?

    A jak w dzierzawe lub leasing?