    From: "Gregry" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo i ich promocja...
    Date: Mon, 25 Mar 2002 19:18:04 +0100

    Po pierwsze witam wszytkich, bo jestem tu po raz pierwszy.

    Wydaje mi sie, ze ten temat byl juz walkowany na grupie wiele razy, ale
    zaryzykuje. Jak oceniacie promocje Inteligo? Dziala to faktycznie? Pytam, bo
    od pewnego czasu myslalem o zalozeniu tam konta, a jezeli moglbym sie przy
    okazji pobawic i zarobic pare zlotych, to tez by nie zaszkodzilo.

    Wiec dwa krotkie pytania:

    Jakie macie doswiadczenia z promocja krag przyjaciol?

    Jak Inteligo wypada w konkurencji z mBankiem?

    Gregry