  • 21. Data: 2002-02-28 11:08:21
    Temat: Re: INTELIGO to najlepszy bank na swiecie!
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:a5icv4$q6j$1@news.tpi.pl...

    > Jaki Goebels ? Czy Ciebie juz zupelnie porabalo ? Chyba za duzo Naszego
    > Dziennika albo Naczelnego Ojca Rydzyka hehe

    Widze ze masz tatusia czerwonego dyrektora ktory Ci nie wyjasnil historii
    Polski nalezycie ....

    AO

  • 22. Data: 2002-02-28 12:17:30
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 12:08:21PM +0100, Artur O. wrote:

    > Widze ze masz tatusia czerwonego dyrektora ktory Ci nie wyjasnil historii
    > Polski nalezycie ....

    Przesada, po prostu jeszcze nie skonczyl zadnej szkoly podstawowej (lub
    jej obecnego odpowiednika).

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-03-02 08:57:48
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    INTELIGO to najbardziej trefny bank z jakim sie kiedykolwiek spotkalem!!

  • 24. Data: 2002-03-02 12:01:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002 12:22:49 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >raczej na banku.
    >Swoja droga to nie jest tak, ze jak jakis kolek zarobi, to placa inni
    >uczciwi klienci?

    Korzystanie z promocji jest nieuczciwe... Ciekawe, ciekawe...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)