  • 1. Data: 2002-02-26 21:43:22
    Temat: Citi?
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    Tyle się tu kiedyś krzyczło na Citi.
    Dzisiaj po raz pierwszy przejrzałem sobie ich ofertę kont os.
    Z tego wynika że jeżeli zamrożę 2,5kPLN na lokacie to za 2PLN/mieś
    mam rachunek z kartą debetową, darmowymi przelewami do wszystkich banków,
    darmowymi wypłatami z wielu bankomatów i papierowe wyciągi (no i oddziały).
    To w Ingu za to będę płacił 7PLN...
    +12 na rok za kartę...
    Czy na prawdę nie warto??
    PS

  • 2. Data: 2002-03-01 10:31:06
    Temat: Re: Citi?
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "PS" <P...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > darmowymi wypłatami z wielu bankomatów i papierowe wyciągi (no i oddziały).

    Naprawdę starczy 2.500? Zdawało mi się, że była to trochę wyższa
    kwota. No i trzeba pamiętać że odsetki nędzne.

    Tak czy siak, Citi ma swoje zalety. Można go np. używać jako
    darmowego schowka na dolary (które nigdzie nie mają zauważalnego
    oprocentowania) - bo nawet z karty (2PLN/mies) da się zrezygnować!

    No ale wracając do przyczyn antypatii - ja tego banku nie lubię
    z przyczyn bardziej 'okołoofertowych'. Po prostu za często stosuje
    manewry typu 'a nuż klient się złapie', nie chcę już teraz rozwijać
    tematu bo było sto razy ale iluż klientów Citi łapało się za głowę widząc
    taką czy inną nieoczekiwanie naliczoną prowizję.

    --
    ( Marcin Kasperski | Communication takes place between people, documents )
    ( http://www.mk.w.pl | are secondary. (Booch) )

  • 3. Data: 2002-03-01 10:47:05
    Od: "Michal Grochala" <m...@y...com>

    "PS" <P...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > mam rachunek z kartą debetową, darmowymi przelewami do wszystkich banków,
    > darmowymi wypłatami z wielu bankomatów i papierowe wyciągi (no i

    Ja przetrzymalem okres balaganu w tym banku i teraz jestem zadowolony, nawet
    bardzo.
    Wyplaty z ex-handlo i Euronetow za friko, pelny online (nie jakies stany
    konta z poprzedniego dnia), dobry przelicznik karty Maestro za granica,
    przelewy za darmo, albo za 1zl z telefonu (gdy jestem w "plenerze").
    Jak dla mnie to jest OK.

    > To w Ingu za to będę płacił 7PLN...
    > +12 na rok za kartę...
    > Czy na prawdę nie warto??
    > PS

    Z tym ze ja do tych 2 zl/miesiac w Citi doliczam jeszcze 3zl/miesiac za
    udostepnienie CitiPhon-a. Ta pozycja w TOiP jest w innym miejscu (jesli tego
    nie zauwazyles).
    Nie ktorzy twiredzili ze nie mozna z tego zrezygnowac - ale ja osobiscie
    tego nie probowalem

  • 4. Data: 2002-03-01 10:51:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Czy na prawdę nie warto??
    Byle nie na rachunku biezacym - 2% !
    A lokaty tez sa marne...
    pzd

  • 5. Data: 2002-03-01 10:58:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ja przetrzymalem okres balaganu w tym banku...
    Ja tez dla Maestro i wyplat za granica !

    > Z tym ze ja do tych 2 zl/miesiac w Citi doliczam jeszcze 3zl/miesiac za
    > Nie ktorzy twiredzili ze nie mozna z tego zrezygnowac - ale ja osobiscie
    > tego nie probowalem
    A mnie nie naliczaja za oplaty citiphone, mysle ze to balagan... Albo moze
    dzieki saldu pow. 2500 zl ? Naliczali mi za to po kilka razy w miesiacy
    oplaty za Maestro :((
    pzd

  • 6. Data: 2002-03-01 12:01:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Aha na razie dopoki nie ma rachunkow walutowych w Multi, zostawilem sobie to
    "cudo" w citi, moze tez dlatego ze mam linie kredytowa w ROR (jeszcze z
    czasow Handlo) na starych zasadach (wydawana bezterminowo), a wtedy nie
    musze tam kasy trzymac :) Za granica w razie czego jest w sam raz, no i te
    tanie wyplaty z bankomatu :))

  • 7. Data: 2002-03-02 08:48:45
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Po pierwsze +3/mies zl za CitiPhone - obowiazkowe (zgadzam sie, ze jest
    to cios ponizej pasa bo nie jest nigdzie napisane, ze oplata jest
    opligatoryjna dla CitiKonta). Probowalem zrezygnowac z tej oplaty - nie
    da sie.

    Jestem moze wyjatkiem, ale mnie osobiscie Citi nie sprawia zadanych
    klopotow i niespodzianek (dziwnych naliczen, itp co sugeruja niektorzy)

    Oprocentowanie strasznnie marne - szkoda. Gdyby lokaty mialy sensowne
    oprocentowanie wtedy _CitiOne_ byloby bardzo dobrym rozwiazaniem.

    Plusem jak dla mnie sa wyplaty z bankomatow. Citi i Euronet bez oplat, a
    z kazdego innego 4zl nie zaleznie od wyplacanej kwoty - i to mi sie
    bardzo podoba, w wiekszosci bankow biora procenty od wyplacanej kwoty.

    Nie jest super, ale nie jest tragicznie. Ja uzywam konta jako rachunku
    rozliczeniowego od czasow handlobanku i jeszcze pozostane przy Citi,
    zobaczymy jak dlugo.

    Sebastian

  • 8. Data: 2002-03-03 12:07:21
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Michal Grochala wrote:

    > Ja przetrzymalem okres balaganu w tym banku i teraz jestem zadowolony, nawet
    > bardzo.
    > (...) dobry przelicznik karty Maestro za granica,

    mi policzyli prawie 7% wiecej od ceny rynkowej - nie sadze, aby to byl dobry
    przelicznik...

    pozdrawiam
    marcin

  • 9. Data: 2002-03-03 13:47:01
    Od: <r...@o...pl>

> [...]
    > musze tam kasy trzymac :) Za granica w razie czego jest w sam raz, no i te

    Za granicą nie do końca jest w sam raz. W zeszłym roku chcialem płacić kartą
    debetową na Węgrzech i w Słowacji i nigdzie się nie dało. Dopiero jak
    zadzwoniłem do Citiphone, to coś zrobili i karta była do użytku. Kosztowało
    jedynie 10 minut rozmowy z zagranicy :-( Coś słyszałem, że Citi blokuje
    możliwość płacenia kartą za granicą, a odblokowuje na żądanie klienta. Nie wiem
    czy to prawda.

  • 10. Data: 2002-03-03 14:44:18
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Tyle się tu kiedyś krzyczło na Citi.
    > Czy na prawdę nie warto??

    Witam

    Oczywiście warto. Mam od Citi VC kredytową z największym limitem. Nigdzie
    indziej mi takiego nie dali. Jest ubezpieczona, a to jest dla mnie
    najważniejsze, bo jak mnie obrobili, to BZ WBK zostawił mnie na lodzie ...
    Konto zaoferowali mi w promocji za darmo, za przelewanie całej wypłaty do nich.
    Jestem zadowolony.
    Janusz Szymański