  • 1. Data: 2002-02-26 21:43:18
    Temat: INTELIGO to najlepszy bank na swiecie!
    Od: -...@p...onet.pl (norbercisko)

    nie dosc za bardzo mila obsluge maja (chociaz jak oczywiscie
    niekompetentny - ale to norma w infoliniach)

    to jeszcze daja kase za free - zarobilem dzieki nim juz 350 zl!!

    pewnie ze maja skwaszone oplaty - za przelewy, za wyplaty z
    bankomatow, itp, ale ogolnie jestem ekstremalnie z nich zadowolony!!

    i ktos sie nie zgodzi? :-)

    norberckisko

  • 2. Data: 2002-02-26 21:45:55
    Temat: Re: INTELIGO to najlepszy bank na swiecie!
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "norbercisko" <-...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to jeszcze daja kase za free - zarobilem dzieki nim juz 350 zl!!
    > i ktos sie nie zgodzi? :-)

    hmm, niech mi ktos pomoze - jak to sie nazywa ?? kiedy ktos za pieniadze
    glosi czyjas wyzszoc ??

    klakier ?

  • 3. Data: 2002-02-26 21:49:39
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > klakier ?

    Zadowolony klient? =))

  • 4. Data: 2002-02-26 22:01:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krab"
    > hmm, niech mi ktos pomoze - jak to sie nazywa ?? kiedy ktos za pieniadze
    > glosi czyjas wyzszoc ??
    >
    > klakier ?

    bylo o tym w dzisiejszym "NIE" - jak ZYCIE za pieniadze podjelo sie chwalic
    KGHM
    tam bylo taka platna milosc dosadnie nazwana ;-)))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-02-26 22:07:02
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@n...tpi.pl>, norbercisko wrote:
    > nie dosc za bardzo mila obsluge maja (chociaz jak oczywiscie
    > niekompetentny - ale to norma w infoliniach)
    >
    > to jeszcze daja kase za free - zarobilem dzieki nim juz 350 zl!!

    Czlowieku chory jestes ze tak wychwalasz bank za cos takiego!
    Za a promocje wszyscy i tak beda placic w jakiejs tam formie!

  • 6. Data: 2002-02-26 22:09:14
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    > bylo o tym w dzisiejszym "NIE" - jak ZYCIE za pieniadze podjelo sie
    chwalic
    > KGHM
    > tam bylo taka platna milosc dosadnie nazwana ;-)))
    Ja to bym dosadnie nazwał "NIE" i jego szfa...
    Nie chcę się narażać grupowiczom więc nie napiszę nic o czytelnikach...
    PS

  • 7. Data: 2002-02-26 22:22:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czlowieku chory jestes ze tak wychwalasz bank za cos takiego!
    > Za a promocje wszyscy i tak beda placic w jakiejs tam formie!

    eee - ale dlaczego na swiecie 0- gdyby jakis bank dal mu 500 zl to co?? :)

  • 8. Data: 2002-02-27 07:42:52
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > pewnie ze maja skwaszone oplaty - za przelewy, za wyplaty z
    > bankomatow, itp, ale ogolnie jestem ekstremalnie z nich zadowolony!!

    Ja się nie zgodzę.
    Nie lubię zabawy w podchody i już wysłałem stosowny list.
    O zarabianiu nawet nie myślałem, byłem ich jednym z pierwszych klientów i
    korzystałem z satysfakcją z ich konta.
    A teraz poczekamy. Może ktoś sensowny ich kupi i zmieni (IMHO) dziecinną
    politykę stosowaną przez Inteligo.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 9. Data: 2002-02-27 08:08:13
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    .:\:/:.
    +-------------------+ .:\:\:/:/:.
    +-------------------+ / \
    @x@@x@ | | |/ WW( ( ) )WW
    \||||/ | | \| __\,,\ /,,/__
    \||/ | | | jgs (______Y______)

  • 10. Data: 2002-02-27 08:13:56
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > bylo o tym w dzisiejszym "NIE" - jak ZYCIE za pieniadze podjelo sie
    chwalic
    > KGHM

    Od kiedy Goebels z NIE pracuje za darmo ??
    Wiadomo przeciez w czyim interesie i na czyje zlecenie .....

    AO