  • 1. Data: 2002-02-26 20:53:16
    Temat: Kurs złotego
    Od: "devils" <d...@k...net.pl>

    czy dobrze zrobię jak kupie za złotówki euro i ulokuje na lokaty ?
    czy strach przed tym że złoty straci na wartości do euro i dolara i juz sie
    predko nie podniesie jest uzasadniony?

  • 2. Data: 2002-02-26 22:27:01
    Temat: Re: Kurs złotego
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "devils" <d...@k...net.pl> wrote in message
    > czy dobrze zrobię jak kupie za złotówki euro i ulokuje na lokaty ?
    > czy strach przed tym że złoty straci na wartości do euro i dolara i juz
    sie
    > predko nie podniesie jest uzasadniony?

    Nie denerwuj nam tu osób mających hipoteczne w euro :)))

    Co do mnie to z każdym miesiącem się dziwię, że to jeszcze nie dupnęło i
    dolar nie jest po sześć złotych :))) Ale pewnikiem ktoś ważny nie skończył
    jeszce spłacać jakiegoś kredyciku.... :)))

  • 3. Data: 2002-02-27 03:26:21
    Od: "chip" <p...@i...pl>

> [...]
    > dolar nie jest po sześć złotych :))) Ale pewnikiem ktoś ważny nie skończył
    > jeszce spłacać jakiegoś kredyciku.... :)))

    Albo ktos "wazny" nie sprzedal jeszcze "czegos" w zlotowkach....jak
    "wazniak" bedzie kupowac to spokojna glowa dolar bedzie i po 8 zl:)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-27 07:25:02
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "chip" <p...@i...pl> wrote in message

    > Albo ktos "wazny" nie sprzedal jeszcze "czegos" w zlotowkach....jak
    > "wazniak" bedzie kupowac to spokojna glowa dolar bedzie i po 8 zl:)

    Ale tak poważnie: myślycie że w naszym kraju mogłoby dojść do takiej
    manipulacji? (no i ile osób musiałoby być w to zamieszanych...) Hm... No
    chyba że manipulują zza granicy.. :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-02-27 10:37:05
    Od: "jacek" <j...@f...id.pl>

    Aby ruszyć rodzimym forexem wystarczy mieć 100 mln USD. Odpowiedź nasuwa sie
    sama zważywszy poziom dzwigni finasowej jaki można stosować.

  • 6. Data: 2002-02-27 19:17:03
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    > Ale tak poważnie: myślycie że w naszym kraju mogłoby dojść do takiej
    > manipulacji? (no i ile osób musiałoby być w to zamieszanych...) Hm... No
    > chyba że manipulują zza granicy.. :)

    To przypomnijcie sobie jak to było gdy prezydent zawetował ustawę i
    opodatkowaniu. Balcerowicz się obraził i zapowiedział że zrezygnuje ze
    stanowiska wicepremiera i ministra finansów. Przerażona złotówka zaczęła
    natychmiast tracić na wartości.
    Potem Balcerowicz się udobruchał i złotówka wróciła do szeregu.
    Pół roku później Balcerowicz odszedł z całą swoją drużyną. I co na to
    złotówka? Ano nic. Nawet tego nie zauważyła.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
    Zwyciezca w kategorii jakosc w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)