  • 1. Data: 2002-02-26 21:11:31
    Temat: Volkswagen Bank direct
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Prosze o wypunktowanie wad i zalet Volkswagen Bank direct.

    --
    minik

  • 2. Data: 2002-02-26 21:48:51
    Temat: Re: Volkswagen Bank direct
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Wlasnie sie zastanawiam czy nie przeniesc swojej lokaty z Millennium do VW
    Banku.

  • 3. Data: 2002-02-26 21:50:02
    Od: -...@p...onet.pl (norbercisko)

    On Tue, 26 Feb 2002 22:11:31 +0100, "minik" <m...@n...org>
    wrote:

    >Prosze o wypunktowanie wad i zalet Volkswagen Bank direct.
    >
    >--
    >minik
    ----------
    zalety:
    najbardziej kompetentna obsluga infolinii w Polsce - wiedza wszystko i
    jeszcze wiecej
    przelewy BEZ Prowizji do wszystkich bankow w PL - przez tel

    wady:
    nie maja kart platniczych
    skwasili swaoja 50 zl promocje - nie umywa sie do inteligo
    nie mozna odsluchac historii rachunku przez tel - tylko saldo, a o
    reszte trzeba dogadywac sie z panienkami z linii - ale za to mila
    gadka leci, wiec to niweluje ten bol

    jakbys chcial 50zl za otworzenie rach u nich to daj znac na grupe

    ------------------
    nobercisko

  • 4. Data: 2002-02-26 21:52:36
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    > zalety:
    > najbardziej kompetentna obsluga infolinii w Polsce - wiedza wszystko i
    > jeszcze wiecej
    > przelewy BEZ Prowizji do wszystkich bankow w PL - przez tel

    niezłe % i b. mało opłat

    > wady:
    > nie maja kart platniczych
    > skwasili swaoja 50 zl promocje - nie umywa sie do inteligo
    > nie mozna odsluchac historii rachunku przez tel - tylko saldo, a o

    Można sobie ściągnąć na faks, poza tym przysyłają co mieś. pocztą.

  • 5. Data: 2002-02-27 02:40:14
    Od: -...@p...onet.pl (norbercisko)

    On Tue, 26 Feb 2002 22:48:51 +0100, "minik" <m...@n...org>
    wrote:

    >Wlasnie sie zastanawiam czy nie przeniesc swojej lokaty z Millennium do VW
    >Banku.

    ---
    co????
    to Ty masz w Millenium - przeciez to najgorszy bank jaki istnieje na
    polskiej ziemi!

    zalozylem dwa lata temu tam konto, i nie zdzierzylem nawet miesiaca -
    taki syf, ze az strach
    tamtejsze oplaty - prawdziwe haracze!!!

    uciekaj czym predzej od tego nieszczescia

    ja mam taki uklad:
    VW bank - by darmowo 0800 obslugiwac swoj rachunek bez prowizji
    oczywsice i bez oplata
    tamtejsze panie sa barzo mile i do tego jjuz mnie znaja tak ze
    zalatwianie interesow w tamtym banku to prawdziwa przyjemnosc

    i do tego mam mBank, aby sobie darmowo wyplacac z bankomatow Euronetu
    - uklad idealny!!

    Polecam wiec taki uklad:
    zaloz w Volkswaganie - dostaniesz 50 zl przy pewnym ukladzie (jakbys
    byl interested - daj znac, bo to moze sie stac tylko przez ostka ktory
    ma knto w VW)

    zaloz w Inteligo - ot dla sciemy po to by dostac 50 - jam zgarnalem
    takich 50 juz kilka a z konta i tak nie korzystam bo maja chore oplaty
    - skoro to samo mam za free w Volskwagenie to na cholere mi placic w
    inteligo

    no i dorzuc do tego mBank, bo maja darmowe wyplaty w Euronecie - a to
    sie przydaje jak czesto wyplacasz kase

    hmm?

  • 6. Data: 2002-02-27 06:46:54
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Prosze o wypunktowanie wad i zalet Volkswagen Bank direct.

    Zalety:
    1. wszystko za darmo
    2. wysokie oprocentowanie

    Wady:
    1. na niezdefiniowane konta przelew skladac mozna tylko 6-20
    2. opis na zdefiniowane konta jest nieedytowalny
    3. brak automatu do histori konta (tylko 6-20 u konsultanta)

    Traktuję VW jako podstawowe konto. Do wypłat i POS-ów używam VE mbank oraz
    Maestro Pre-Paid BSK.

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-02-27 06:51:09
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > jakbys chcial 50zl za otworzenie rach u nich to daj znac na grupe

    Ale Ci wciska kit: VW daje 45 zł tylko polecającemu (a nie temu, który
    otwiera konto) pod warunkiem, że otwierający konto będzie miał powyżej 1k do
    końca trwania promocji.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-02-27 11:00:21
    Od: -...@p...onet.pl (norbercisko)

    On 27 Feb 2002 07:51:09 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >otwiera konto) pod warunkiem, że otwierający konto będzie miał powyżej 1k do

    -----------------
    uoops sorry, faktycznie zapedzilem sie, przyzwyczajony do promocji
    inteligo
    tak czy inaczej i tam moze zarobic jesli to on pozniej poleci komus to
    konto

    faktycznie VW skwasilo niesamowicie swoja promocje, - te 1K do konca
    promocji to ladny przekret,
    ale kase i tak gosc moze dostac - ode mnie :) - odpale polowe z tych
    45 czy 50 nie pamietam wiec faktcnzie nie bylo to 50 - sorry jeszcze
    raz

  • 9. Data: 2002-02-27 13:41:26
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Po pierwsze mam juz konto w Inteligo i w mBanku wiec dzieki za propozycje
    ale juz jest spozniona =)

    W Me mam konto od 2 lat i nie spotkala mnie wieksza przyrkosc. Moje zaufanie
    do Me jest wieksze niz np. do BRE-pochodnych.

    Nad VW jeszcze pomysle =)

  • 10. Data: 2002-02-27 13:41:57
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Nie interesuja mnie zadne promocje 50 zl czy jakies tam wiec MTV =)