  • 11. Data: 2002-02-27 08:18:18
    Temat: Re: INTELIGO to najlepszy bank na swiecie!
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
    news:a5h05b$8sf$1@news.onet.pl...
    > > klakier ?
    >
    > Zadowolony klient? =))

    Wiesz... Klient placi za uslugi, a o uslugach napisal "zadowolony klient":

    o infolinii:
    niekompetentny

    o oplatach za uslugi:
    pewnie ze maja skwaszone oplaty - za przelewy, za wyplaty z
    bankomatow

    Wiec pozostaje nam gratulowac takich klientow Inteligo... Ja w kazdym razie
    juz nawialem z wiekszymi srodkami... Bo jeszcze paru takich i BGB pojdzie z
    torbami. Generalnie widac ze strategia Inteligo polega na napompowaniu sie
    klientami whatever jakimi zeby ladna liczbe rzucic na ekran potencjalnemu
    klientowi na to przedsiewziecie...

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 12. Data: 2002-02-27 09:23:32
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

    > hmm, niech mi ktos pomoze - jak to sie nazywa ?? kiedy ktos za pieniadze
    > glosi czyjas wyzszoc ??

    to "judaizm"
    ...od Judasza co sie sprzedal... nie mialem na mysli zadnego Żyda...
    przeciez

  • 13. Data: 2002-02-27 10:36:32
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Krab" <k...@h...pl____> wrote in message news:a5gvmn$ovj$1@news.tpi.pl...

    [......]

    > klakier ?

    eee, kolejny szczaw ktory zarajal sie ze dostal ilestam w promocji

  • 14. Data: 2002-02-27 10:37:26
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > to jeszcze daja kase za free - zarobilem dzieki nim juz 350 zl!!

    Zarabia, to sie w pracy a nie w banku (przepraszam wszystkich bankowcow).

  • 15. Data: 2002-02-27 10:39:38
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Artur O." <r...@w...pl> wrote in message news:a5i4gu$mqi$1@news.tpi.pl...

    > Od kiedy Goebels z NIE pracuje za darmo ??
    > Wiadomo przeciez w czyim interesie i na czyje zlecenie .....

    Jaki Goebels ? Czy Ciebie juz zupelnie porabalo ? Chyba za duzo Naszego
    Dziennika albo Naczelnego Ojca Rydzyka hehe

  • 16. Data: 2002-02-27 10:41:53
    Od: Sylwester Hendzel <s...@l...freak.pl>

    WaSyL wrote:

    > Jaki Goebels ? Czy Ciebie juz zupelnie porabalo ? Chyba za duzo Naszego
    > Dziennika albo Naczelnego Ojca Rydzyka hehe

    Za komuny urban mial ksywe "czerwony gebelsik" :)

  • 17. Data: 2002-02-27 11:22:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zarabia, to sie w pracy a nie w banku (przepraszam wszystkich bankowcow).

    raczej na banku.
    Swoja droga to nie jest tak, ze jak jakis kolek zarobi, to placa inni
    uczciwi klienci?

  • 18. Data: 2002-02-27 11:51:22
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Czy Ci przypadkiem nie szkoda, że to nie Ty?
    Taka mała zaczepka a tylu ludzi się wypowiada :-))
    Swoją drogą to Inteligo skąd ma brać pieniądze na te swoje kretyńskie promocje
    chyba nie z UE.

  • 19. Data: 2002-02-27 13:04:27
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    > Jaki Goebels ? Czy Ciebie juz zupelnie porabalo ? Chyba za duzo Naszego
    > Dziennika albo Naczelnego Ojca Rydzyka hehe

    W TVP też było że sąd się zajął pozwem "Goebelsa stanu wojennego"
    przeciw Benderowi.

    BAH

  • 20. Data: 2002-02-27 22:22:04
    Temat: OT: Re: INTELIGO to najlepszy bank na swiecie!
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > W TVP też było że sąd się zajął pozwem "Goebelsa stanu wojennego"
    > przeciw Benderowi.
    >
    > BAH

    hehe, no Bender i Rydzyk to jedna grupa samo-wsparcia ;)