  • 1. Data: 2002-02-26 19:52:02
    Temat: Lukas kupił waluty.onet?
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Qrna tak to wygląda! Rano jeszcze było inaczej. Teraz na
    http://waluty.onet.pl/ jest bardziej lukasowo niż chyba w samym lukasie.
    Trochę to bez sensu, no ale czego się nie robi dla kasy :(
    A tak lubiłem ten serwis........ Ojoj teraz widzę że całość (tzn. stronę
    główną biznes.onet) też przefarbowali...... tragedia!
    Pozdr.,
    M.Dudek
    Najnowsze DVD Pioneer - czytają
    wszystko oprócz kartki papieru!
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ===============================

  • 2. Data: 2002-03-02 11:18:26
    Temat: Re: Lukas kupił waluty.onet?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 26 Feb 2002 20:52:02 +0100, DVD_multiregion <d...@c...net>
    wrote:

> [...]
    >A tak lubiłem ten serwis........ Ojoj teraz widzę że całość (tzn. stronę
    >główną biznes.onet) też przefarbowali...... tragedia!

    e tam, juz takie przefarbowania calych portali byly np. z inteligo.
    Zwykla promocja. Za jakis czas to sie pewnie zmieni.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl