    From: "_Mark_" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO a PKO BP SA
    Date: Wed, 19 Sep 2007 20:54:51 +0200

    Krzysztof wrote:
    > Te dwa banki sa ze soba powiazane. Inteligo ma gwarancje Pko.

    To jest ten sam bank, jego tzw centrum bankowości elektronicznej, czy
    jakoś tak. Został "na siłę" chyba wciśnięty kilka lat temu PKO, bo
    założyciel, niemiecki bank miał u siebie problemy i się pozbył Inteligo.

    > A nawzajem nie honoruja swoich zaswiadczen dlaczego. Chcialem w pko
    > wzjac kredyt i mi go nie przyznali bo nie mam konta w ich banku a ja
    > mowie ze mam konto w inteligo ktore nalezy do nich. A pani odpowiada
    > ze ich bank nie wspolpracuje z inteligo. W czym jest problem.

    Problem jest w tym, że stara gwardia PKO nie lubi tego podrzutka,
    bękarta. Wiele usług dostępnych dla "normalnych" klientów PKO nie jest
    dostępna dla tych z Inteligo. Wychodzą z założenia, że jak chciałeś być
    elektroniczny, to sobie bądź elektroniczny i radź sobie sam ;(

    Czy tak
    > samo jest z mbankiem a BRE.

    Inaczej, mBank jest w grupie kapitałowej BRE, ale jest osobnym bankiem.

    pzdr