  • 1. Data: 2007-09-19 05:48:39
    Temat: Wymiana gotowki GBP na zlotowki
    Od: j...@p...fm

    Witam.
    Mam pytanie do osob obeznanych w temacie bankow i kantorow.
    Jak najlepiej wymienic funty brytyjskie GBP na zlotowki PLN, aby
    otrzymac kurs kupna funtow zblizony do kursu NBP. Czy przy kwocie ok.
    10000 fontow jestem skazany na kantory i negocjacje w okolicach 5-6
    gr. ponizej kursu NBP ? Czy da sie zrobic cos lepiej? Serdecznie
    pozdrawiam. J.

  • 2. Data: 2007-09-19 07:22:31
    Temat: Re: Wymiana gotowki GBP na zlotowki
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 07:48, j...@p...fm wrote:
> [...]
    > 10000 fontow jestem skazany na kantory i negocjacje w okolicach 5-6
    > gr. ponizej kursu NBP ? Czy da sie zrobic cos lepiej? Serdecznie

    zobacz konta walutowe w bzwbk, chyba BPH rowniez - pewno inne tez sie
    znajda.

    W bzwbk np. mozasz otworzyc darmowe konto internetowe a potem konto w
    GBP - i przelewac pieniadze na konto zlotowkowe jednoczesnie
    przewalutowiajac - nie wiem jak z kursami.

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11077
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/25602

  • 3. Data: 2007-09-19 08:21:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy przy kwocie ok. 10000 fontow jestem skazany na kantory
    i negocjacje w okolicach 5-6 gr. ponizej kursu NBP?

    Niekoniecznie, zależy od kantoru, np:
    http://www.kantorintraco1.republika.pl/oferta.html

    Jeśli ilość zer jest prawidłowa 10.000 a nie 1000
    do możesz uderzyć do np. http://www.efixpolska.com/
    i uzyskać spreed jak na forexie i mozliwość wyboru momentu transakcji