  • 1. Data: 2006-02-14 17:52:26
    Temat: Dominanta Forte
    Od: "Marek" <f...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy ktoś korzystał z ich oferty lokat, a jeżeli tak to jakie wrażenia?

    https://www.dominetbank.pl/lokaty/DominantaForte/lkt
    -sl-oferta.html

  • 2. Data: 2006-02-14 18:00:36
    Temat: Re: Dominanta Forte
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    Marek <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś korzystał z ich oferty lokat, a jeżeli tak to jakie wrażenia?
    > https://www.dominetbank.pl/lokaty/DominantaForte/lkt
    -sl-oferta.html

    Słabo.
    Jestem rozpieszczony przez 3,70% na ROR.

  • 3. Data: 2006-02-14 23:26:12
    Od: "Ten" <h...@f...com>

    On 2006-02-14 19:00:37, "PB" wrote:

    -sl-oferta.html

    >Słabo.
    >Jestem rozpieszczony przez 3,70% na ROR.

    A gdzie? Ja znam tylko 3,50% RORoskie Lukasa :( .

  • 4. Data: 2006-02-15 07:49:40
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    Ten <h...@f...com> napisał(a):

    > A gdzie? Ja znam tylko 3,50% RORoskie Lukasa :( .

    Volkswagen Bank Direct

  • 5. Data: 2006-02-15 09:51:18
    Od: Cyb <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj>

    On Tue, 14 Feb 2006 17:52:26 +0000 (UTC), "Marek"
    <f...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Czy ktoś korzystał z ich oferty lokat, a jeżeli tak to jakie wrażenia?
    >https://www.dominetbank.pl/lokaty/DominantaForte/lk
    t-sl-oferta.html

    kiedys tak, wszystko bylo OK.

    przy porownywaniu ofert pamietaj, ze w przypadku dominanty dostaniesz:
    kapital + odsetki - oplata za przelew do ciebie (bodajze 3,5 pln).

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2006-02-15 19:07:04
    Od: "Ten" <h...@f...com>

    On 2006-02-15 08:49:37, "PB" wrote:

    >Volkswagen Bank Direct

    :|
    vwbankdirect daje na ROR 2.00% , jedynie na plus koncie lokacyjnym masz 3.70%
    .. ... równie dobrze można powiedzieć, że w raiffeisen jest 4.00% ... ale ty
    pisałeś o ROR!

  • 7. Data: 2006-02-15 19:14:07
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    Ten <h...@f...com> napisał(a):

> [...]
    70%
    > ... ... równie dobrze można powiedzieć, że w raiffeisen jest 4.00% ... ale

    Na koncie lokacyjnym bez prowizji wypłacić można raz w miesiącu, każda
    następna wypłata kosztuje przeważnie 10 zł.

    PlusKonto w VW to ROR. Robię z niego nawet kilkuzłotowe przelewy na Allegro.
    Dostaję co miesiąc bezpłatny wyciąg.

    ROR to ROR, nie ważne, jak go zwą. Znaczenie ma funkcjonalność.

  • 8. Data: 2006-02-15 19:47:50
    Od: "Ten" <h...@f...com>

    On 2006-02-15 20:14:03, "PB" wrote:

> [...]
    >Dostaję co miesiąc bezpłatny wyciąg.
    >

    >ROR to ROR, nie ważne, jak go zwą. Znaczenie ma funkcjonalność.

    No to pewnie jeszcze masz karte bankowatową do Plus Konta :) ... bo ROR we
    wszystkich bankach ma taką funkcjonalność...

  • 9. Data: 2006-02-15 20:13:39
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    Ten <h...@f...com> napisał(a):

    Allegro.

    > No to pewnie jeszcze masz karte bankowatowš do Plus Konta :) ... bo ROR we
    > wszystkich bankach ma takš funkcjonalnoœć...

    Jeżeli koniecznie chcesz wykazać, że konto lokacyjne różni sie od RORu nie
    możliwością nielimitowanych bezpłatnych wypłat, a kartą bankomatową, to
    odpowiem: mam (nawet dwie).

    Do lukasowego eKonta też mam dwie karty, choć żadna nie jest z Lukasa.
    Swoją drogą, z eKonta nie można dokonywać dowolnych przelewów przez internet,
    a niby definicja RORu nie pozwala na takie ograniczenia.