  • 1. Data: 2006-02-13 20:12:27
    Temat: [Raiffeissen] limity KK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mam sobie Kartę kredytową Rajfiego, jako że jej praktycznie nie używam
    (i nie będę) postanowiłem wyzerować limity. Niestety *NIE DA SIĘ*,
    decydenci w Rajfim nie przewidzieli, że ktoś może chcieć mieć np. limity
    transakcji gotówkowych ustawione na "0" Gratulacje, przy takiej
    niedoróbce przestaje mnie dziwić, że ten system wygląda jak wygląda.
    KJ

    PS. najmniejszy dopuszczalny limit to 1 PLN (jeden grosz próbowałem i
    nie puszczał.)

  • 2. Data: 2006-02-13 20:41:51
    Temat: Re: [Raiffeissen] limity KK
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > KJ
    >
    > PS. najmniejszy dopuszczalny limit to 1 PLN (jeden grosz próbowałem i

    Dokładnie tak. Ustaw taki właśnie limit i po krzyku. O co ten hałas? :)

    Poza tym skoro nie używasz ich KK to po co Ci ona? Dzielisz tym kokę czy
    co? ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-02-13 21:11:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:
    [...]

    > Dokładnie tak. Ustaw taki właśnie limit i po krzyku. O co ten hałas? :)

    Bo wydawało mi się, że w banku powinni pracować ludzie z jakim, takim
    pomyślunkiem ?

    > Poza tym skoro nie używasz ich KK to po co Ci ona? Dzielisz tym kokę czy
    > co? ;)

    Nie, ale skoro zapłaciłem to poczekam, aż sama się zamknie.
    KJ

  • 4. Data: 2006-02-13 21:12:23
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-13 21:41, kiedy Markus Sprungk
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Dokładnie tak. Ustaw taki właśnie limit i po krzyku. O co ten hałas? :)
    >
    > Poza tym skoro nie używasz ich KK to po co Ci ona? Dzielisz tym kokę czy
    > co? ;)

    Szron z szyb się tym fantastycznie usuwa ;-)

    --

    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** "Polska to chyba jedyny kraj ****

  • 5. Data: 2006-02-13 22:05:25
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    yayco napisał(a):

    > Szron z szyb się tym fantastycznie usuwa ;-)

    Trzeba będzie potestować ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-02-13 22:34:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Nie, ale skoro zapłaciłem to poczekam, aż sama się zamknie.

    A w miedzyczasie ktos cie wrobi w jakas transakcje internetowa. Lepiej
    oddaj poki czas.

    MJ

  • 7. Data: 2006-02-13 22:42:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2006 23:34:55 +0100,
    osoba podpisana: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    napisała:

    > A w miedzyczasie ktos cie wrobi w jakas transakcje internetowa. Lepiej
    > oddaj poki czas.
    Kończy się w lutym - szkoda zachodu.

    KJ

    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 8. Data: 2006-02-13 23:12:00
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 13 Feb 2006 22:11:00 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo wydawało mi się, że w banku powinni pracować ludzie z jakim, takim
    >pomyślunkiem ?

    pomyślunek pomyślunkiem, ale niestety bankami często rządzą
    informatycy ("system nie pozwala") :)

    >Nie, ale skoro zapłaciłem to poczekam, aż sama się zamknie.

    czekaj, czekaj, aż ktoś coś kupi sobie w necie :P

    PG

  • 9. Data: 2006-02-13 23:12:48
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 13 Feb 2006 22:12:23 +0100, yayco
    <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:

    >Szron z szyb się tym fantastycznie usuwa ;-)

    aż się paszcza misia polarnego rozszerza od ucha do ucha :)))

    PG

  • 10. Data: 2006-02-14 00:38:42
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Szron z szyb się tym fantastycznie usuwa ;-)

    Eee... wcale nie tak dobrze - testowalem wielokrotnie :-)
    i po bodajze 4 razie zaczela odchodizc wierzchnia warstwa
    folii na karcie, tak ze brzydko dosc teraz wyglada...

    Ale karta uzytkowana juz prawie 2 lata i to dosc intensywnie.
    Byc moze "nowka sztuka" lepiej sobie z tym radzi, albo po
    prostu zebra nie nadaje sie tak dobrze do arktycznych
    zastosowan jak misiek :-))

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek