  • 1. Data: 2006-02-14 19:21:58
    Temat: co z KK Orange i mBanku?
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    Czesc,

    Kilka miesiecy temu 'Amra' wspominal tutaj o mozlisci wprowadzena kredytowki
    co-branded Oranga i mBanku, podobnej do wydawanej przez BZ WBK.

    Czy cos w tej sprawie ruszylo? Na forum mBanku znalazlem info tylkona temat
    wprowadzenia mSim przez Orange i mBank (ze niestety nie wtym roku)

    Pozdrawiam,

    lelek.

  • 2. Data: 2006-02-14 22:26:52
    Temat: Re: co z KK Orange i mBanku?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Lelek <l...@g...pl> wrote:
    > Kilka miesiecy temu 'Amra' wspominal tutaj o mozlisci wprowadzena
    > kredytowki co-branded Oranga i mBanku, podobnej do wydawanej przez BZ
    > WBK.

    Po mojej informacji projekt baaardzo utajniono :) Aczkolwiek mam nowe
    rewelacje na ten temat, wiec jak znajde chwole czaus opisze.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-02-15 10:10:55
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Po mojej informacji projekt baaardzo utajniono :) Aczkolwiek mam nowe
    > rewelacje na ten temat

    A jakie to rewelacyjne frukta może serwować karta kredytowa wydawana wspólnie
    z operatorem telefonii komórkowej?
    Serio pytam.

    Mam od lat Ideę (Orange), ale tylko raz płaciłem rachunek telefoniczny kartą
    kredytową kredytową.
    Przelew internetowy uwalnia mnie mnie do wizyty w POKu (i to nie najbliższym,
    a tym przyjmującym rachunki).

  • 4. Data: 2006-02-15 12:52:35
    Od: Michał Macierzyński <m...@p...pl>

    On 2006-02-15 11:10:55 +0100, "PB" <e...@g...pl> said:
> [...]
    > kartą kredytową kredytową.
    > Przelew internetowy uwalnia mnie mnie do wizyty w POKu (i to nie
    > najbliższym, a tym przyjmującym rachunki).

    No jak to co? Punkty Profit. A dzieki temu dodatkowe minuty. Dla mnie ideal.

  • 5. Data: 2006-02-15 13:47:20
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Michał Macierzyński napisał(a):

    > No jak to co? Punkty Profit. A dzieki temu dodatkowe minuty. Dla mnie
    > ideal.

    Ale punkty profit są już w ofercie BZWBK ;-) A za regulowanie rachunków
    drogą stałego obciążania karty płatniczej punkty profit należą się
    niezależnie od rodzaju karty. Cóż więcej może zaoferować mBank i Orange?

    Marek

  • 6. Data: 2006-02-15 14:20:03
    Od: Michał Macierzyński <m...@p...pl>

    > Ale punkty profit są już w ofercie BZWBK ;-) A za regulowanie rachunków
    > drogą stałego obciążania karty płatniczej punkty profit należą się
    > niezależnie od rodzaju karty. Cóż więcej może zaoferować mBank i Orange?

    No i teraz maja byc rowniez w ofercie mBanku. Do tej pory monopol mial
    BZ WBK. Teraz bedziesz mial wybor - jesli chcesz miec KK razem z Orange
    - nie musisz juz koniecznie korzystac z oferty BZ WBK.

    Karta daje _dodatkowe_ punkty za korzystanie z niej przy jakichkolwiek
    platnosciach

  • 7. Data: 2006-02-15 15:41:59
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Po mojej informacji projekt baaardzo utajniono :) Aczkolwiek mam nowe
    > rewelacje na ten temat, wiec jak znajde chwole czaus opisze.

    to czekam na te informacje, bo jestem zainteresowany zarówno mSim jak i
    KK w mBanku

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2006-02-15 20:22:45
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Michał Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > - nie musisz juz koniecznie korzystac z oferty BZ WBK.
    >
    > Karta daje _dodatkowe_ punkty za korzystanie z niej przy jakichkolwiek

    Zadzwoniłem teraz na infolinię, ale po dokładne informacje odesłano mnie na
    jutro, w godzinach 8 &#8211; 16.

    Jaki jest zysk w minutach na zapłacone kartą przykładowe 100 zł?

    Bo jeśli to tak, jak z Allekartą (też BZ WBK), gdzie musze zapłacić karta z 10
    tys. zł, by uzbierać punktów na płytę CD, to dla mnie gra nie warta starań.

  • 9. Data: 2006-02-15 20:35:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jaki jest zysk w minutach na zapłacone kartą przykładowe 100 zł?

    1/3 minuty.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2006-02-15 20:59:28
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > 1/3 minuty.

    Szczerze? ;-) Myślałem, że choć z pół minuty za każde wydane 100 zł na karcie,
    a nie 20 sekund.

    Jak dla mnie, to szkoda zabawy. Więcej bym wydzwonił na infolinię do mBanku
    przy zakładaniu karty, niż zyskał na punktach profit.