  • 1. Data: 2006-02-13 23:59:06
    Temat: MilleKredyt DOM - rzeczywiscie warto?
    Od: "poszukiwacz_tanszego_kredytu" <p...@k...pl>

    Witam,
    Glupio sie przyznac ale sciagnal mnie banner reklamowy na strone Millennium
    (to chyba tez BRE).
    I tam czytam ze "promocja" i ze daja PLN juz od 4,99%, a marza zaczyna sie
    od 0,39% ! (w calym okresie kredytowania) !!!
    Na stronie widze jeszcze ze 0 prowizji (dla PLN), 0 za wycene i
    przewalutowanie na PLN, 0 za wczesniejsza splate (ale po 3 latach, a
    wczesniej nie mozna jednorazowo wiecej niz 30% zadluzenia).
    Wogole cud malina - kusza jeszcze zeby do nich przeniesc kredyt - i stad
    moje zainteresowanie.
    Czy ktos sprawdzal szczegoly tej "promocji"? O czym nie napisali na stronce?
    Jestem w PeKaO SA, w PLN, docelowo wibor3M+0,75%, kwota ok 250tys, udzial
    wlasny = 51%, wczesniejsza splata=0, nadplata=0+50pln za aneks (zapis w
    umowie)..
    Jestem zadowolony z obslugi (opiekunka oprocz tego ze ladna to jeszcze
    kompetentna ;-) Jedyny minus to oplata za Eurokonto (ale to raczej
    dyskomfort psychiczny ze JA !!! ;-) musze placic 11,5 pln za prowadzenie ROR
    ;-)))
    Ale konczy sie pierwszy rok znizkowy (wibor3M+marza 0,5%+ubezpieczenie0,6%)
    i w momencie gdy uruchomie ostatnia transze do czasu konwersji (czyli wpisu
    banku do hipoteki) beda mnie lupic na wibor3M + 1,25% + 0,6%. W
    pesymistycznym scenariuszu moze to potrwac nawet 12 miesiecy.
    I teraz sie zastanawiam czy rzeczywiscie warto sie gdzies przenosic? Ile
    moge potencjalnie zyskac? Ale tez ile stracic? ;-))))
    Jakie sa Panstwa doswiadczenia z Millenium? Dla uscislenia pytam o kredyty w
    tym banku, aczkolwiek inne spostrzezenia tez prosze pisac smialo ;-)))
    Czy ktos doktoryzowal sie juz z tej oferty "promocyjnej"?
    Te kuszace procenciki to na podstawie wiboru czy decyzji decydenta? Bo
    osobiscie wierze tylko w wibor ;-)))

    Czekam na odzew
    pozdrawiam
    Wasz Krotki ;-)))

  • 2. Data: 2006-02-14 09:15:21
    Temat: Re: MilleKredyt DOM - rzeczywiscie warto?
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    poszukiwacz_tanszego_kredytu <p...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jestem w PeKaO SA, w PLN, docelowo wibor3M+0,75%, kwota ok 250tys, udzial
    > wlasny = 51%, wczesniejsza splata=0, nadplata=0+50pln za aneks (zapis w
    primo czy masz ulgę odsetkową ? bo jeśli tak to ją stracisz
    co warunków to jest napisane _od_ 4,99, więc jako typowy klient pewnie nie
    spełnisz warunków żeby takie % otrzymasz - ale dowiedz się, może
    do kosztów dodać ubezp. na życie - pewnie > 60zł, ubezpieczenei mieszkania ok 16
    ja ze swojej obsługi jestem średnio zadowolony - kolejki w oddziałach, ja się
    streszczą to wniosek o podwyższenie kredytu ma szanse być rozpatrzony w
    niecałe 3 m-ce, właśnie się dowiedziałem że odpowiedzi na moje reklamacje szły
    wogóle to innego miasta z którym nic mnie nie łączy. Ale zakładam że niedługo
    cały ten proces się skończy, nic już od banku nie będę chciał więc nie będe
    miał powodów do narzekań

  • 3. Data: 2006-02-14 20:18:45
    Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl>

    > I tam czytam ze "promocja" i ze daja PLN juz od 4,99%, a marza zaczyna sie
    > od 0,39% ! (w calym okresie kredytowania) !!!

    Przy kredycie do 30% wartości całkowitej inwestycji.
    Od 30 do 50 jest marza 0,75 %.

    Czy sie da cos wytargowac wiecej bede wiedzial za 2-3 tygodnie. Moj wniosek
    juz u nich lezy. Musze doniesc jeszcze historie ROR.
    Pozdrawiam TU

  • 4. Data: 2006-02-15 20:14:54
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poszukiwacz_tanszego_kredytu" <p...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:dsr6j1$is$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > I tam czytam ze "promocja" i ze daja PLN juz od 4,99%, a marza zaczyna sie
    > od 0,39% ! (w calym okresie kredytowania) !!!

    Warunki rzeczywiście wyglądają nieźle. Też mnie skusiły parę lat temu.... i
    bardzo tego żałuję. Tak niekompetentnych pracowników i lekceważącego
    podejścia do klienta nigdzie nie widziałem. Powiem tylko tyle - musiałem
    złożyć w sumie ponad 15! różnego rodzaju reklamacji. Wszystkie w końcu
    zostały rozpatrzone pozytywnie. Jednak co mnie to czasu kosztowało to moje.
    Tylko czekam na zmniejszenie opłat za wpis do KW i uciekam daleko.

  • 5. Data: 2006-02-15 23:19:43
    Od: "poszukiwacz_tanszego_kredytu" <p...@k...pl>

    > primo czy masz ulgę odsetkową ? bo jeśli tak to ją stracisz
    Jeszcze nie wiem czy moge korzystac z ulgi odsetkowej. Czemu mialbym tracic
    ulge? Jesli refinansowanie?

    > do kosztów dodać ubezp. na życie - pewnie > 60zł, ubezpieczenei
    > mieszkania ok 16
    to pewnie jest, ale to staly element kosztowy, ubezpieczenie to nawet wole
    miec ...

> [...]
    > szły
    > wogóle to innego miasta z którym nic mnie nie łączy.
    to CENNA informacja - tutaj musze pochwalic moj oddzial PeKaO: wszystko jest
    na czas, jak jakas watpliwosc to od razu dzwonia, nie ma tak ze papiery
    leza.
    Generalnie mam utrwalona fatalna opinie o tym banku, ale trafilem chyba na
    jakas kompetentna grupe osob ktorym nie przeszkadza system informatyczny
    ;-)))

  • 6. Data: 2006-02-15 23:21:47
    Od: "poszukiwacz_tanszego_kredytu" <p...@k...pl>

    > Przy kredycie do 30% wartości całkowitej inwestycji.
    > Od 30 do 50 jest marza 0,75 %.

    tak przypuszczalem, roznica spora

    > Czy sie da cos wytargowac wiecej bede wiedzial za 2-3 tygodnie. Moj
    > wniosek
    > juz u nich lezy. Musze doniesc jeszcze historie ROR.

    daj znac koniecznie

  • 7. Data: 2006-02-15 23:24:17
    Od: "poszukiwacz_tanszego_kredytu" <p...@k...pl>

    > Użytkownik "poszukiwacz_tanszego_kredytu" <p...@k...pl> napisał
    > w wiadomości news:dsr6j1$is$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Warunki rzeczywiście wyglądają nieźle. Też mnie skusiły parę lat temu....

    zdradzisz w przyblizeniu jak bylo kilka lat temu? oprocentowanie oparte o
    wibor czy decyzja?

    > i bardzo tego żałuję. Tak niekompetentnych pracowników i lekceważącego
    > podejścia do klienta nigdzie nie widziałem. Powiem tylko tyle - musiałem
    > złożyć w sumie ponad 15! różnego rodzaju reklamacji.
    Dzieki za info

    > Wszystkie w końcu zostały rozpatrzone pozytywnie.

    To tylko swiadczy ze maja niezly (mowiac delikatnie;) balagan

  • 8. Data: 2006-02-16 16:06:37
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > zdradzisz w przyblizeniu jak bylo kilka lat temu? oprocentowanie oparte o
    > wibor czy decyzja?
    Kredyt w 2002. Oprocentowanie oparte o LIBOR (brałem w USD).