  • 1. Data: 2006-02-14 15:37:04
    Temat: Cashback
    Od: anom <a...@v...pl>

    Dzisiaj dojżałem na stronie BZ WBK, że istnieje u nich usługa cashback,
    którą realizują wybrane POSy CardPoint-u. Czy ktoś miał już może okazję
    korzystać z tej usługi? Czy takowych terminali rzeczywiście trochę jest,
    czy tylko ładnie to wygląda na stronach www?
    Pozdrawiam
    anom

  • 2. Data: 2006-02-15 08:54:19
    Temat: Re: Cashback
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "anom" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korzystać z tej usługi? Czy takowych terminali rzeczywiście trochę jest,
    > czy tylko ładnie to wygląda na stronach www?

    1. Troche jest.
    2. Nie dziala na KK :-(