  • 1. Data: 2006-02-14 13:52:43
    Temat: Inteligo w dół z %
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Od 15 lutego wkłady bieżące na Inteligo oprocentowane od 0,30% do 2,10%.

  • 2. Data: 2006-02-14 13:53:48
    Temat: Re: Inteligo w dół z %
    Od: "Jarek Plusz" <k...@w...pl>

    > Od 15 lutego wkłady bieżące na Inteligo oprocentowane od 0,30% do 2,10%.

    Czas przenosić się do VW

    mn

  • 3. Data: 2006-02-14 13:55:58
    Temat: Re:
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Czas przenosiae si? do VW

    kolina? ;-) (bo zakladam ze nikt zdrowy na umysle by tego nie napisal)

  • 4. Data: 2006-02-14 14:00:58
    Temat: Re: Re:
    Od: "maZZi" <m...@f...net>

    > kolina? ;-) (bo zakladam ze nikt zdrowy na umysle by tego nie napisal)

    Kolina nie kolania, ale ja się do nich przenosze tak jak moje kolezanki z
    salonu

    marzena

  • 5. Data: 2006-02-14 14:27:37
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...pl>

    maZZi <m...@f...net> napisał(a):

    > Kolina nie kolania, ale ja się do nich przenosze tak jak moje kolezanki z
    > salonu
    >
    > marzena

    Chyba raczej z agencji...
    Chyba, że to salon masażu...

  • 6. Data: 2006-02-14 15:36:17
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "maZZi" <m...@f...net> wrote in message

    > Kolina nie kolania, ale ja się do nich przenosze tak jak moje kolezanki z
    > salonu

    Jarek Plusz:
    posting-host: abdd47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    maZZi:
    posting-host: abdd47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moim zdaniem jednak kolina

    pozdrawiam, wk

  • 7. Data: 2006-02-14 16:17:55
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 16:36, kiedy wk zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:
> [...]
    > posting-host: abdd47.neoplus.adsl.tpnet.pl
    >
    > maZZi:
    > posting-host: abdd47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Diabła warte są te promocje neostrady :-(

    --

    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** "Polska to chyba jedyny kraj ****