  • 11. Data: 2017-12-12 15:47:00
    Temat: Re: Dobra porównywarka potrzebna
    Od: "MM" <...@...com>

    news:hrpv2d1maeo6vg5mgkcvu6r7ds9nq8pffg@4ax.com...

    > Lokata też nie daje zerowego.
    > Ba, daje gwarancję że stracisz -- inflacja jest/będzie większa :)

    To nie jest ryzyko samej lokaty, ale porównanie ze zmianą inflacji.
    Natomiast oszczędności w bankach są jeszcze gorzej oprocentowane,
    albo wcale nie są. O trzymaniu w skarpecie już nie wspomnę.

    Pozdrawiam
    MM

  • 12. Data: 2017-12-12 16:15:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 15:23:27 +0100, MM napisał(a):

    > Znasz takie, z zerowym ryzykiem utraty kapitału? Jeśli tak,
    > to podaj proszę.

    Z zerowym to nie bywa. Nawet skarpeta ma swoje ryzyko :) Sprawdź Mintos,
    IMO to warte uwagi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2017-12-12 20:08:18
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 12.12.2017 o 15:23, MM pisze:
    > Znasz takie, z zerowym ryzykiem utraty kapitału?

    No, te, jak im tam, obligacje? Ryzyko jest mniejsze niż w lokacie, zysk
    większy. Tylko trochę więcej zachodu i trochę dłuższe terminy (wiem,
    można sprzedać bez wykupu). Jeśli zysk za mały, to może jakieś fundusze?
    Chyba prochu nie wymyśliłem...

    --
    Alf/red/

  • 14. Data: 2017-12-12 20:24:26
    Od: "MM" <...@...com>

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zysk za mały, to
    > może jakieś fundusze? Chyba prochu nie wymyśliłem...

    Myślę także o obligacjach, ale nie znam jeszcze obecnych zasad.
    Dlatego pytam, co to znaczy, że można sprzedać bez wykupu?

    Fundusze to jednak ryzyko utraty przynajmniej części kapitału.
    Wolę mniej potencjalnie zarobić, ale nie pomniejszyć kapitału.

    Pozdrawiam
    MM

  • 15. Data: 2017-12-12 20:39:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 20:24:26 +0100, MM napisał(a):

    Tylko trochę

    > Myślę także o obligacjach, ale nie znam jeszcze obecnych zasad.
    > Dlatego pytam, co to znaczy, że można sprzedać bez wykupu?

    Sprzedajesz na gieldzie komus, kto chce kupic i poczekac do wykupu.
    No ale cena bedzie umowna, plus prowizja.

    > Fundusze to jednak ryzyko utraty przynajmniej części kapitału.
    > Wolę mniej potencjalnie zarobić, ale nie pomniejszyć kapitału.

    No to te klony i inne maja oferty lokat strukturyzowanych z gwarancja
    kapitalu. Ale - to raczej inwestycja wieloletnia.

    J.

  • 16. Data: 2017-12-12 20:55:12
    Od: "MM" <...@...com>

    > No to te klony i inne maja oferty lokat strukturyzowanych z gwarancja
    > kapitalu. Ale - to raczej inwestycja wieloletnia.

    Dawid odradzał klony, ale na razie w ogóle jeszcze nie wiem co to jest.
    Muszę o wszystkim poczytać i porównać.

    W każdym razie decyzje będą moje i tylko na moją odpowiedzialność,
    więc proszę o rady, bez ryzyka późniejszych pretensji do Was.

    Natomiast chodziło mi raczej o krótsze terminy, ale wszystko
    jest do rozważenia.

    Pozdrawiam
    MM

  • 17. Data: 2017-12-12 20:59:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://www.altustfi.pl/pl/porownywarka

  • 18. Data: 2017-12-12 21:58:14
    Od: "MM" <...@...com>

    ps.com...

    > https://www.altustfi.pl/pl/porownywarka

    Dzięki. Muszę teraz wszystko porównać i zdecydować.

    Pozdrawiam
    MM

  • 19. Data: 2017-12-13 01:09:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 12 Dec 2017 05:33:17 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Lepsze są chyba tylko w klonach - ale nie polecam - i bgż optima.
    Dlaczego nie polecasz klonów? Do bezpiecznego limitu 100 000 EUR chyba
    nie ma się co zastanawiać czy to klon czy nie? Trzymam trochę w idei
    od wielu miesięcy, czasem przerzucę do getin jak tam dają więcej.
    Czego się bać?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 20. Data: 2017-12-13 01:57:40
    Od: "MM" <...@...com>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie ma się co zastanawiać czy to klon czy nie? Trzymam trochę w idei
    > od wielu miesięcy, czasem przerzucę do getin jak tam dają więcej.

    Termin "klon" w odniesieniu do banków był mi do tej pory obcy.
    Czy gdzieś można o tym poczytać niezależnie od reklam banków?

    Pozdrawiam
    MM