  • 1. Data: 2017-12-11 18:22:37
    Temat: Re: nocoiner
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w
    <news:5a2e5367$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>:

    > https://www.urbandictionary.com/define.php?term=noco
    iner

    > A Nocoiner is [...] prostitutes and
    > losers.

    Nie masz waluty i sie martwisz, że traktują Cię jak prostytutkę, czy
    odwrotnie ?

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2017-12-12 10:50:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    alid...
    iner

    >Nie masz waluty i sie martwisz, że traktują Cię jak prostytutkę, czy
    >odwrotnie ?

    No wlasnie nie wiem, czy sie bardziej obrazic za prostytuke, za
    losera, czy za socjaliste czy za MBA :-)

    A moze sie nie obrazac, tylko uczciwie spojrzec w lustro ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-12-12 11:32:00
    Od: a...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 18:22:43 UTC+1 użytkownik TomN napisał:
    > J.F. w

    > Nie masz waluty i sie martwisz, że traktują Cię jak prostytutkę, czy
    > odwrotnie ?
    >

    > --
    > 'Tom N'

    Świetny tekst. Szkoda że nie wyczułeś ironii.
    No i oczywiście świetna okazja do ponabijania się z wszelkiego rodzaju znawców
    tematu, wyedukowanych finansistów, jak jeden wkurwionych :)