  • 1. Data: 2017-12-07 12:54:40
    Temat: Halo, czy pisze z nami milioner?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/walia-wyrzucil-dysk-z-b
    itcoinami-dzis-bylby-milionerem/s9nzvld

  • 2. Data: 2017-12-09 13:36:27
    Temat: Re: Halo, czy pisze z nami milioner?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    http://metro.co.uk/2017/12/09/man-threw-away-laptop-
    with-bitcoin-that-is-now-worth-74-million-7145361/

  • 3. Data: 2017-12-09 13:41:47
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pytanie, jak wyprodukować aż 7,5 tysiąca bitcoinów?

  • 4. Data: 2017-12-09 15:15:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-12-09 o 13:41, ń pisze:
    > Pytanie, jak wyprodukować aż 7,5 tysiąca bitcoinów?

    Piszą, że wyrzucił 4 lata temu.
    Mniej więcej wtedy czytałem o kimś, kto stary HDD odłożył na półkę i po
    chyba 10 latach stwierdził, skoro tak długo nie był mu potrzebny to
    znaczy, że już nie będzie i wyrzucił, a wkrótce spotkał informacje o
    tym, że bitcoiny podrożały i wtedy przypomniał sobie, że kiedyś dawno
    zapuścił jakiś program kopiący bitcoiny i ileś tam ich nakopał i
    zapomniał o temacie. Wtedy czytałem, że wyrzucił ponad 1mln $, a bitcoin
    był około 200$ co by się mniej więcej zgadzało.
    Jeśli to ten sam przypadek (choć wtedy było o HDD a teraz o laptopie -
    ale to mogli piszący pokręcić) to jak kopanie było ponad 14 lat temu to
    może zwykły program na komputerze mógł tyle nakopać. Z tego co pamiętam
    co czytałem te kilka lat temu to bitcoiny jak kopał były za pojedyncze
    centy i on to potraktował jako ciekawostkę i zapomniał - w końcu 10 lat
    minęło. Jeśli to było jakoś adekwatne do kosztu wydobycia to te 7500 nie
    wydaje się jakimś nadzwyczaj wysokim wynikiem.
    P.G.

  • 5. Data: 2017-12-10 00:00:56
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Może inaczej: znacie kogoś OSOBIŚCIE, kto nakopał 7,5 tys. lub więcej?
    Czy algorytmy były kiedyś inne, niż teraz?

    -----
    > czytałem, że wyrzucił ponad 1mln $, a bitcoin był około 200$ co by się mniej więcej
    zgadzało.
    [...]

  • 6. Data: 2017-12-10 16:46:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" p0hpu4$5nv$...@n...news.atman.pl

    : Może inaczej: znacie kogoś OSOBIŚCIE, kto nakopał 7,5 tys. lub więcej?

    Nie znam nikogo, kto by wykopał cokolwiek z BTC.

    : Czy algorytmy były kiedyś inne, niż teraz?

    0. Algorytmy były inne -- choćby forki...
    1. Mniej było kopaczy, więc więcej przypadało na jednego górnika.
    2. Im mniej BTC na powierzchni, tym trudniej kopać.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 7. Data: 2017-12-10 16:48:50
    Od: jg <f...@f...pl>

    https://bitinfo.pl/kopanie-bitcoinow/

    --
    jg

  • 8. Data: 2017-12-10 23:17:26
    Od: t...@p...pl

    W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 16:48:51 UTC+1 użytkownik jg napisał:

    > https://bitinfo.pl/kopanie-bitcoinow/
    >
    > --
    > jg

    czytałem ostatnio że jakiś świr chciał okup 5 bitcoinów
    za nie podkładanie bomby pod dyskotekę
    i że dziennikarze przeliczyli te 5 bitcoinów na 78.000zł

    czyżby 1 BTC był warty 15.600zł?!
    jak się nazywa bitcoinowi odpowiednik 1 grosza?!
    taki jeden "bitcoinogrosz" wart jest 156 złotych?!
    To możliwe?!

    ostatnio na pyszne.pl widziałem że jakaś pizzeria akceptuje
    płatność w bitcoinach. Jak to wygląda w praktyce?!
    Za taką pizzę płaci się UŁAMKAMI "bitcoinogrosza"?!

  • 9. Data: 2017-12-11 05:01:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t...@p...pl ...

    > czytałem ostatnio że jakiś świr chciał okup 5 bitcoinów
    > za nie podkładanie bomby pod dyskotekę
    > i że dziennikarze przeliczyli te 5 bitcoinów na 78.000zł
    >
    > czyżby 1 BTC był warty 15.600zł?!

    duzo wiecej... To naprawde nie sa jakos mocno skrywane tajemnice.
    Dysguglia?

    > jak się nazywa bitcoinowi odpowiednik 1 grosza?!
    > taki jeden "bitcoinogrosz" wart jest 156 złotych?!
    > To możliwe?!

    satoshi

    > ostatnio na pyszne.pl widziałem że jakaś pizzeria akceptuje
    > płatność w bitcoinach. Jak to wygląda w praktyce?!
    > Za taką pizzę płaci się UŁAMKAMI "bitcoinogrosza"?!

    tak, bardzo małymi ułamkami

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 10. Data: 2022-01-24 10:39:59
    Od: Tak Nie <t...@g...com>

    poniedziałek, 11 grudnia 2017 o 05:01:10 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik t...@p...pl ...

    > duzo wiecej... To naprawde nie sa jakos mocno skrywane tajemnice.
    > Dysguglia?
    > >
    > satoshi
    > tak, bardzo małymi ułamkami
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
    > Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

    Tak Nie - zdjęcie profilowe
    Tak Nie
    nieprzeczytany,
    10:38 (teraz)
    do
    Download this episode
    This week on the "Weekly Recap," NLW breaks down the House hearing on energy in the
    crypto industry. He looks at problems with the advance memo and provides refutations
    of some of the misunderstandings.
    https://www.fxmag.com/crypto/what-happened-at-congre
    ss-bitcoin-energy-hearing