  • 1. Data: 2017-12-07 12:54:40
    Temat: Halo, czy pisze z nami milioner?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/walia-wyrzucil-dysk-z-b
    itcoinami-dzis-bylby-milionerem/s9nzvld

  • 2. Data: 2017-12-09 13:36:27
    Temat: Re: Halo, czy pisze z nami milioner?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    http://metro.co.uk/2017/12/09/man-threw-away-laptop-
    with-bitcoin-that-is-now-worth-74-million-7145361/

  • 3. Data: 2017-12-09 13:41:47
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pytanie, jak wyprodukować aż 7,5 tysiąca bitcoinów?

  • 4. Data: 2017-12-09 15:15:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-12-09 o 13:41, ń pisze:
    > Pytanie, jak wyprodukować aż 7,5 tysiąca bitcoinów?

    Piszą, że wyrzucił 4 lata temu.
    Mniej więcej wtedy czytałem o kimś, kto stary HDD odłożył na półkę i po
    chyba 10 latach stwierdził, skoro tak długo nie był mu potrzebny to
    znaczy, że już nie będzie i wyrzucił, a wkrótce spotkał informacje o
    tym, że bitcoiny podrożały i wtedy przypomniał sobie, że kiedyś dawno
    zapuścił jakiś program kopiący bitcoiny i ileś tam ich nakopał i
    zapomniał o temacie. Wtedy czytałem, że wyrzucił ponad 1mln $, a bitcoin
    był około 200$ co by się mniej więcej zgadzało.
    Jeśli to ten sam przypadek (choć wtedy było o HDD a teraz o laptopie -
    ale to mogli piszący pokręcić) to jak kopanie było ponad 14 lat temu to
    może zwykły program na komputerze mógł tyle nakopać. Z tego co pamiętam
    co czytałem te kilka lat temu to bitcoiny jak kopał były za pojedyncze
    centy i on to potraktował jako ciekawostkę i zapomniał - w końcu 10 lat
    minęło. Jeśli to było jakoś adekwatne do kosztu wydobycia to te 7500 nie
    wydaje się jakimś nadzwyczaj wysokim wynikiem.
    P.G.

  • 5. Data: 2017-12-10 00:00:56
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Może inaczej: znacie kogoś OSOBIŚCIE, kto nakopał 7,5 tys. lub więcej?
    Czy algorytmy były kiedyś inne, niż teraz?

    -----
    > czytałem, że wyrzucił ponad 1mln $, a bitcoin był około 200$ co by się mniej więcej
    zgadzało.
    [...]

  • 6. Data: 2017-12-10 16:46:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" p0hpu4$5nv$...@n...news.atman.pl

    : Może inaczej: znacie kogoś OSOBIŚCIE, kto nakopał 7,5 tys. lub więcej?

    Nie znam nikogo, kto by wykopał cokolwiek z BTC.

    : Czy algorytmy były kiedyś inne, niż teraz?

    0. Algorytmy były inne -- choćby forki...
    1. Mniej było kopaczy, więc więcej przypadało na jednego górnika.
    2. Im mniej BTC na powierzchni, tym trudniej kopać.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 7. Data: 2017-12-10 16:48:50
    Od: jg <f...@f...pl>

    https://bitinfo.pl/kopanie-bitcoinow/

    --
    jg

  • 8. Data: 2017-12-10 23:17:26
    Od: t...@p...pl

    W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 16:48:51 UTC+1 użytkownik jg napisał:

    > https://bitinfo.pl/kopanie-bitcoinow/
    >
    > --
    > jg

    czytałem ostatnio że jakiś świr chciał okup 5 bitcoinów
    za nie podkładanie bomby pod dyskotekę
    i że dziennikarze przeliczyli te 5 bitcoinów na 78.000zł

    czyżby 1 BTC był warty 15.600zł?!
    jak się nazywa bitcoinowi odpowiednik 1 grosza?!
    taki jeden "bitcoinogrosz" wart jest 156 złotych?!
    To możliwe?!

    ostatnio na pyszne.pl widziałem że jakaś pizzeria akceptuje
    płatność w bitcoinach. Jak to wygląda w praktyce?!
    Za taką pizzę płaci się UŁAMKAMI "bitcoinogrosza"?!

  • 9. Data: 2017-12-11 05:01:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t...@p...pl ...

    > czytałem ostatnio że jakiś świr chciał okup 5 bitcoinów
    > za nie podkładanie bomby pod dyskotekę
    > i że dziennikarze przeliczyli te 5 bitcoinów na 78.000zł
    >
    > czyżby 1 BTC był warty 15.600zł?!

    duzo wiecej... To naprawde nie sa jakos mocno skrywane tajemnice.
    Dysguglia?

    > jak się nazywa bitcoinowi odpowiednik 1 grosza?!
    > taki jeden "bitcoinogrosz" wart jest 156 złotych?!
    > To możliwe?!

    satoshi

    > ostatnio na pyszne.pl widziałem że jakaś pizzeria akceptuje
    > płatność w bitcoinach. Jak to wygląda w praktyce?!
    > Za taką pizzę płaci się UŁAMKAMI "bitcoinogrosza"?!

    tak, bardzo małymi ułamkami

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

REKLAMA