  • 1. Data: 2017-12-08 14:57:27
    Temat: Promocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Trafiłem dziś w citku na podejrzanie dobrą ofertę - nowa (od 4.12) i dla wybranych
    (choć może tak straszą jedynie, a dostanie każdy) tylko promocja, być może ze
    zróżnicowanymi warunkami.
    Podstawa jest taka, że za każde przelane 2k z KK na dowolne konto - a następnie na
    rozłożenie tego przelewu na raty - dostaje się voucher na 100zł do biedronka - max. 7
    sztuk na osobę.
    A podejrzanie dobre jest to, że ten przelew ma nic nie kosztować oprócz odsetek -
    podobno ma się zaksięgować standardowa prowizja za przelew z KK 8%, ale po rozłożeniu
    na raty ma zostać wyksięgowana, nie ma tych fatalnych citkowych miesięcznych opłat za
    rozłożenie na raty oraz nie ma prowizji za rozłożenie na raty.
    I wygląda na to, że tą pożyczkę można spłacić w pełni po max. 3 tygodniach - tyle
    czasu mają na przesłanie vouchera, a warunkiem otrzymania jest otwarty przelew
    rozłożony na raty.
    Testował to już ktoś?

  • 2. Data: 2017-12-08 22:10:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    czasu mają na przesłanie vouchera, a warunkiem otrzymania jest otwarty przelew

    czyli przelewam 2kzł z KK na konto i rozkładam na raty, otrzymuję bon na
    100 zł do biedry i od razu mogę spłacić ten kredyt
    całkowity koszt to odsetki (max 10%) za 3-4 tygodnie od 2000 zł czyli
    jakieś 17 zł?

    u mnie taka oferta się nie pojawiła...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2017-12-08 22:49:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Trzeba wejść w "zamów produkty" - u mnie jest duży baner z biedronką od razu na
    górze. Chowają to - bo po zalogowaniu nic na istnienie propozycji nie wskazuje.
    Rozłożyć na raty ma się samo, ale przelew trzeba zrobić po wejściu przez baner. Choć
    kto wie, może dostali tylko tacy, co w biedronku płacą.

  • 4. Data: 2017-12-08 23:19:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Dec 2017 13:49:12 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Trzeba wejść w "zamów produkty" - u mnie jest duży baner z biedronką
    > od razu na górze. Chowają to - bo po zalogowaniu nic na istnienie
    > propozycji nie wskazuje.

    Chyba juz dla wszystkich - reklama na glownej stronie,
    https://www.online.citibank.pl/formularz/pozyczka/go
    towka-z-karty/index.html

    Chociaz ... w regulaminie
    Oferta obowiązuje na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej w ramach dwóch
    kampanii:
    a) internetowej - dla Uczestników, którym zostanie udostępniony w
    serwisie Citibank Online baner z ofertą Przelewu z limitu karty
    rozkładanego na raty w ramach Planu spłat ratalnych ,,Komfort"
    (,,Przelew z limitu karty"),
    b) SMS-owej - dla Uczestników, którzy w okresie obowiązywania Oferty
    otrzymają wiadomość SMS, zawierającą indywidualny link
    z ofertą Przelewu z limitu karty, wysłaną przez Bank na zarejestrowany
    w Banku numer telefonu komórkowego Uczestnika.

    > Rozłożyć na raty ma się samo, ale przelew trzeba zrobić po wejściu
    > przez baner. Choć kto wie, może dostali tylko tacy, co w biedronku
    > płacą.

    Ale o zwolnieniu z prowizji nic nie pisza :-(

    J.

  • 5. Data: 2017-12-09 00:31:59
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > Rozłożyć na raty ma się samo, ale przelew trzeba zrobić po wejściu przez baner.
    Choć kto wie, może dostali tylko tacy, co w biedronku płacą.

    Ja dostałem sms-a
    W biedronie citkiem nie place
    - wogóle mało/wcale citkiem płace, raczej traktuje go jako karte awaryjną
    Co do promocji - nie jestem pewien czy można spłacić całość wcześniej
    czy jednak spłaty muszą być rozłożone w ratach na rok.
    Nie rozczytywałem się w regulaminie promocji

  • 6. Data: 2017-12-09 10:32:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 23:18:44 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Ale o zwolnieniu z prowizji nic nie pisza :-(
    Jak wejdziesz we wniosek to na dole jest link do pdf - i tam o tym piszą (że się
    zaksięguje, a potem wyksięguje).

  • 7. Data: 2017-12-09 10:43:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 grudnia 2017 00:30:32 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Co do promocji - nie jestem pewien czy można spłacić całość wcześniej
    > czy jednak spłaty muszą być rozłożone w ratach na rok.
    > Nie rozczytywałem się w regulaminie promocji
    Kredytu konsumenckiego nie mogą zabronić wcześniej spłacić - takie prawo.
    Ew. 3 tygodnie odsetek gwarantują sobie tym, że żeby dostać kupon, trzeba mieć
    otwarte raty.
    A jak liczyłem, to nawet trzymając tą kasę przez rok na 1% (a może na 2%) i tak
    wychodzi się na 0. Tyle, że oczywiście chcę zarobić, a nie wyjść na 0. A przede
    wszystkim nie chcę stracić, więc szukam kruczków, bo za dobra ta promocja, chyba że
    liczą, że ludziom na um padnie ;) Najpierw sądziłem, że będzie prowizja - za
    rozlożenie i te comiesięczne - ale 0 - potem, że prowizja za sam przelew - ale tą
    mają wyksięgować - więc tylko odsetki.
    Ale może citek się w końcu opamiętal, albo promują raty - mam też propozycję
    rozłożenia na bezprowizyjne raty całego salda zadłużenia - RRSO 10,47% - oraz
    dodatkowych 48k spoza limitu.

  • 8. Data: 2017-12-09 11:07:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Dec 2017 01:32:37 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Jak wejdziesz we wniosek to na dole jest link do pdf - i tam o tym piszą (że się
    zaksięguje, a potem wyksięguje).

    Ale pozostanie
    "Prowizja za rozłożenie przelewu gotówki na raty w ramach Planu
    spłat ratalnych ,,Komfort" (dla Planów otwartych od 15.12.2016)"

    ?

    "ustalana indywidualnie (nie więcej niż 20% od kwoty transakcji)"

    Tudziez
    "Opłata operacyjna za obsługę Planu
    Spłat ratalnych ,,Komfort" w ramach
    Limitu kredytu, dodana do kwoty
    miesięcznej raty (dla Planów otwartych
    od 1.01.2015) - 20 zł miesięcznie"

    J.

  • 9. Data: 2017-12-09 15:04:51
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Ale o zwolnieniu z prowizji nic nie pisza :-(

    Miesięczna płatność zawiera część kapitału powiększonego o kredytowaną
    prowizję za rozłożenie transakcji na raty w wysokości 0,00PLN, PLN, odsetki
    naliczone zgodnie ze zmiennym oprocentowaniem 10% oraz nieoprocentowaną
    miesięczną opłatę operacyjną w wysokości 0,00PLN. Aby zapoznać się z
    informacjami o ofercie, kliknij tutaj:
    https://www.citibankonline.pl/content/english/cardin
    stallment/lop_details.pdf

  • 10. Data: 2017-12-09 19:19:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Dec 2017 15:04:51 +0100, jakson napisał(a):

> [...]
    > naliczone zgodnie ze zmiennym oprocentowaniem 10% oraz nieoprocentowaną
    > miesięczną opłatę operacyjną w wysokości 0,00PLN. Aby zapoznać się z

    I cos mi sie widzi, ze jak postanowisz splacic przed terminem, to
    prowizja zostanie.

    No chyba, zeby tak bezczelnie wstawic 1 rate, i zobaczyc co
    zaproponuja...

    I tak oto czas na czytaniu leci, a wisienki znikome :-)

    J.