  • 71. Data: 2017-02-23 19:43:51
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 lutego 2017 12:35:11 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale to wlasnie moze byc ten przypadek:

    Dzisiaj dotarł
    10 dni

  • 72. Data: 2017-02-25 10:01:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Feb 2017 16:51:20 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Następny co postu nie czyta ale odpowiada. Ja NIE zamawiam kuriera
    do
    > domu ani pracy. Ja zamawiam paczkę na pocztę ktorą moge odebrać w

    Właśnie DLATEGO należy zamawiać do pracy.

    --
    Marek

  • 73. Data: 2017-02-25 15:20:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 10:01:11 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > do
    >
    > Właśnie DLATEGO należy zamawiać do pracy.

    Czytasz to na co odpowiadasz?

  • 74. Data: 2017-03-02 19:17:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

    > Wczoraj nadawałem przesyłke polecony allegro.
    > Z Allegro po sprzedaniu przedmiotu przekierowuje do menadzera paczek inpost, tam w
    skrócie klikasz przygotuj[opłać[generuj etykiete.
    > Drukujesz etykietę naklejasz na przesyłkię, idziesz do paczkomatu. Kliasz "nadaj
    przesyłkę" skanujesz kod z naklejki, otwiera się szafka, wkłądasz przesyłke. Na
    ndrugi dzień u odbiorcy
    > Odbiór przesyłki to albo zeskanowanie kodu OR i wtedy otwiera się szafka albo jak
    nie chciało się kodu drukować to wpisujesz nr telefonu i kilkucyfrowy kod i wyjmujesz
    przesyłkę. Nie wiem czy można to jeszcze uprościć

    Można. Polecony Inpost.
    Dostarczony 21 dnia od nadania. Zgodnie z regulaminem. Bo to 14 dni
    roboczych. A że wypadło w tym czasie tyle dni wolnych, to sorry, ale
    14 roboczych zachowano.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 75. Data: 2017-03-02 20:57:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 19:18:21 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Można. Polecony Inpost.
    Już z rok tego nie ma
    > Dostarczony 21 dnia od nadania. Zgodnie z regulaminem. Bo to 14 dni
    > roboczych. A że wypadło w tym czasie tyle dni wolnych, to sorry, ale
    > 14 roboczych zachowano.

    Coby nie mówić u nas przynajmniej inpost szybciej od Poczty Polskiej dostarcza

  • 76. Data: 2017-03-03 11:52:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 Mar 2017 19:17:37 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Można. Polecony Inpost.
    > Dostarczony 21 dnia od nadania. Zgodnie z regulaminem. Bo to 14 dni
    > roboczych. A że wypadło w tym czasie tyle dni wolnych, to sorry, ale
    > 14 roboczych zachowano.

    Kiedy to bylo ? Bo w grudniu 2016 to te swieta akurat czesto w soboty
    i niedziele wystepowaly.
    A 14 dni roboczych - prawie 3 tygodnie, dwa swieta potrzebne.

    Tylko - u mnie inpost dostarcza szybko. I w soboty tez mu sie zdarza
    pracowac.
    Przed swietami mieli spietrzenie i zapchane paczkomaty - ale
    poleconych to nie dotyczy ...

    J.

  • 77. Data: 2017-03-03 20:03:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-03 11:52, J.F. wrote:
    > Tylko - u mnie inpost dostarcza szybko. I w soboty tez mu sie zdarza
    > pracowac.

    Tydzień temu w niedzielę wsadzili paczkę do paczkomatu. Trafiło się to
    już 3 razy w ciągu roku.

    Zastanawia mnie czy to nie jest tak że kurier zabalował w sobotę (bo w
    sobotę mu wydali) i jak doszedł do siebie to dostarczył ;)

  • 78. Data: 2017-03-03 20:06:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Mar 2017 20:03:56 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > Zastanawia mnie czy to nie jest tak że kurier zabalował w sobotę (bo w
    > sobotę mu wydali) i jak doszedł do siebie to dostarczył ;)

    Mozliwe, ale u konkurencji dostalbys w poniedzialek.

    J.

  • 79. Data: 2017-03-03 20:43:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 marca 2017 20:04:12 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

> [...]
    >
    > Zastanawia mnie czy to nie jest tak że kurier zabalował w sobotę (bo w
    > sobotę mu wydali) i jak doszedł do siebie to dostarczył ;)

    Może w sobote nie było wolnych skrytek w paczkomacie. Zwolniły się to dołozył.

  • 80. Data: 2017-03-03 20:47:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-03 20:43, Kris wrote:
    > Może w sobote nie było wolnych skrytek w paczkomacie. Zwolniły się to dołozył.

    Ciekawe jak jest do tego zmotywowany. Płacą mu za wsadzanie w niedziele
    czy z własnej inicjatywy?

    PS. Jak nie ma miejsc to jest SMS "dzisiaj wyjątkowo kurier będzie stał
    przy paczkomacie ...".