  • 11. Data: 2022-03-18 23:34:57
    Temat: Re: Credit Agricole zmiana zlecenia stałego
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 17 marca 2022 o 20:17:27 UTC+1 Arek napisał(a):
    > .
    > Wiadomo, które zlecenie modyfikowane (rach. beneficjenta).
    A gdybyś miał kilka żleb na ten rachunek?
    CA przysyłali nową?
    > Ciekawe jak w innych bankach?
    Szczerze powiedziawszy nie wiem- nigdy nie czytam tych ich SMS/ potwierdzeń.
    Przeklepuje kod i tyle.
    Ale konto mam jedno zaledwie* od dekad to samo
    I truskawki cukrem;)
    Plus mBank gdzie mam konto ponad 20lat(?) ale na dzisiaj tylko z ich assistance
    drogowego korzystam(coś koło 20 zł miesięcznie jeśli pamięć mnie nie myli)

  • 12. Data: 2022-03-18 23:38:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 marca 2022 o 23:34:58 UTC+1 Kris napisał(a):
    ).
    > A gdybyś miał kilka żleb na ten rachunek?
    kilka zlecen