  • 1. Data: 2022-03-07 21:48:54
    Temat: Frankowicze, łyknijcie aspirynę...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie moje, z czarnego czwartku franka ze śp. forum mBąka.
    I wcale się z tego nie cieszę.
    Oby to tylko na czas wojny, oby jak najkrótszej i wygranej.

  • 2. Data: 2022-03-08 06:51:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Dawid Rutkowski.
    On 07.03.2022 21:48 you wrote:

    > Nie moje, z czarnego czwartku franka ze śp. forum mBąka. I wcale się
    > z tego nie cieszę. Oby to tylko na czas wojny, oby jak najkrótszej i
    > wygranej.

    Złotówkowicze chyba bardziej po dupie dostają. Przez pół roku WIBOR 6M
    +4%
    6% z marżą to nie w kij dmuchał.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-03-08 07:11:26
    Temat: Re: Frankowicze, łyknijcie aspirynę...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Mar 2022 06:51:59 +0100, Pete wrote:

    > Złotówkowicze chyba bardziej po dupie dostają. Przez pół roku WIBOR 6M
    > +4%
    > 6% z marżą to nie w kij dmuchał.

    Lepsze 6% niz 50% :-(

    Starsi zlotowkowicze do wiekszych % przyzwyczajeni, kapitał juz
    mniejszy, byl tez czas troche odlozyc, ale jak ktos swiezy kredyt
    wziął ... to moze teraz poczytac Roberta - a bylo wybrać stałą stopę
    :-(

    Na razie obserwuje inflacje na bochenku chleba ..

    J.

  • 4. Data: 2022-03-08 07:26:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F.
    On 08.03.2022 07:11 you wrote:

    > Lepsze 6% niz 50% :-(

    Nie wiedziałem, że Franciszek już po 7 zł.

> [...]
    > mniejszy, byl tez czas troche odlozyc, ale jak ktos swiezy kredyt
    > wziął ... to moze teraz poczytac Roberta - a bylo wybrać stałą stopę

    Spoko, rząd pomoże.

    > Na razie obserwuje inflacje na bochenku chleba ..

    Zrelaksuj się.
    Popatrz na cenę lokomotyw.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2022-03-08 09:42:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Mar 2022 07:26:29 +0100, Pete wrote:

    > Nie wiedziałem, że Franciszek już po 7 zł.

    Jak nie juz, to jutro :-(

    A kurs ... zalezy od jakiego liczysz, 4.3 w lutym, 4.1 rok temu,
    3.8 2 lata temu, 3.50 w 2018

    J.

  • 6. Data: 2022-03-08 11:19:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F.
    On 08.03.2022 09:42 you wrote:

    > Jak nie juz, to jutro :-(

    To kupuj :-P

    > A kurs ... zalezy od jakiego liczysz, 4.3 w lutym, 4.1 rok temu, 3.8
    > 2 lata temu, 3.50 w 2018

    Napisałem przecież "w pół roku"

    --
    Pete

  • 7. Data: 2022-04-06 14:26:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 marca 2022 o 06:53:32 UTC+1 Pete napisał(a):

    > Złotówkowicze chyba bardziej po dupie dostają. Przez pół roku WIBOR 6M
    > +4%
    > 6% z marżą to nie w kij dmuchał.

    Dzisiejszy spamerski SMS z citka: "hipo na _jeszcze_lepszych_warunkach" RRSO 7,04%.
    Jeśli to jest "jeszcze lepsze" to co jest w "standardzie"? Ojoj...

  • 8. Data: 2022-04-07 14:52:24
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Dzisiejszy spamerski SMS z citka: "hipo na _jeszcze_lepszych_warunkach" RRSO 7,04%.
    > Jeśli to jest "jeszcze lepsze" to co jest w "standardzie"? Ojoj...

    mówisz i masz:

    to zależy od segmentu klienta i rodzaju oprocentowania 6,83 do 8,8
    czuwaj ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 9. Data: 2022-04-07 15:01:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 7 kwietnia 2022 o 14:52:41 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
    > mówisz i masz:
    >
    > to zależy od segmentu klienta i rodzaju oprocentowania 6,83 do 8,8
    > czuwaj ;-)

    Podobno ze stałą stopą na 5 lat mają niższy % niż ze zmienną...
    A jakie są "segmenty klienta"?
    Czy to zależy od tego, jak duży segment kupujesz? ;>

  • 10. Data: 2022-04-07 15:29:21
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Podobno ze stałą stopą na 5 lat mają niższy % niż ze zmienną...
    > A jakie są "segmenty klienta"?
    > Czy to zależy od tego, jak duży segment kupujesz? ;>

    nie ciągle (nowe) na zmiennym nieco niższy % niż na stałym, ale różnica
    coraz mniejsza

    dochody, aktywa (w citi akurat)