  • 1. Data: 2022-03-07 21:23:55
    Temat: Nie da się wymienić hrywny w kantorach
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    Zadzwoniła słuchaczka do radia TOK i mówi, że nie można wymienić hrywny
    w kantorach.
    Od czego zależy czy kantor przyjmuje te czy inne waluty ?

    --
    BGTRDS132

  • 2. Data: 2022-03-07 21:28:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Henryk Hajdan.
    On 07.03.2022 21:23 you wrote:

    > Zadzwoniła słuchaczka do radia TOK i mówi, że nie można wymienić
    > hrywny w kantorach. Od czego zależy czy kantor przyjmuje te czy inne
    > waluty ?

    Od widzimisię właściciela.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-03-07 21:29:23
    Temat: Re: Nie da się wymienić hrywny w kantorach
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Henryk Hajdan <h...@g...com> writes:

    > Zadzwoniła słuchaczka do radia TOK i mówi, że nie można wymienić
    > hrywny w kantorach.
    > Od czego zależy czy kantor przyjmuje te czy inne waluty ?

    Od tego czy chce.
    Jeszcze w zeszłym tygodniu tu https://kantor.aliorbank.pl/forex była
    para RUB/PLN. Dziś nie ma.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2022-03-07 21:49:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 7 marca 2022 o 21:33:08 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Od tego czy chce.
    > Jeszcze w zeszłym tygodniu tu https://kantor.aliorbank.pl/forex była
    > para RUB/PLN. Dziś nie ma.

    Fiu, a konta w RUB też pozamykali?

  • 5. Data: 2022-03-07 21:54:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Fiu, a konta w RUB też pozamykali?

    Nie mam pojęcia :) - nie posiadam.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2022-03-07 22:03:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 7 marca 2022 o 21:55:03 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie mam pojęcia :) - nie posiadam.

    Trzeba sprawdzić, czy da się założyć ;>

  • 7. Data: 2022-03-08 10:56:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 7 Mar 2022 13:03:57 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Trzeba sprawdzić, czy da się założyć ;>

    Jak Ci się chce, możesz jeszcze przetestować wenezuelskie boliwary.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2022-03-08 12:48:30
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > Fiu, a konta w RUB też pozamykali?

    Tak. Zlikwidowali konta. Co ciekawe - bez uprzedzenia. Na stronie
    Kantoru też nie znalazłem info o rezygnacji z RUB.

    Co ciekawe - po wybuchu wojny przez kilka dni kurs RUB/PLN wynosił ok.
    0,0113-0,0671. Potem konto zniknęło. Co ze środkami - nie wiem, bo nie
    posiadałem żadnych rubli. Myślę, że ten spread pozwolił klientom na
    pozbycie się ich (oczywiście z gigantyczną stratą).

  • 9. Data: 2022-03-08 13:16:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 marca 2022 o 10:56:55 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Jak Ci się chce, możesz jeszcze przetestować wenezuelskie boliwary.

    Tych nigdy nie było dostępnych.
    Ale sprawdziłem, rubli założyć nie można.

  • 10. Data: 2022-03-08 16:51:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-03-07 o 21:23, Henryk Hajdan pisze:
    > Zadzwoniła słuchaczka do radia TOK i mówi, że nie można wymienić hrywny
    > w kantorach.
    > Od czego zależy czy kantor przyjmuje te czy inne waluty ?

    Od razu skojarzyło mi się:
    https://www.o2.pl/informacje_lokalne/spotkala-ukrain
    ke-i-zaczela-negocjowac-dokonalam-interesu-zycia-674
    3589888461408a
    P.G.