  • 11. Data: 2002-02-22 15:37:58
    Temat: Re: Co zrobic z eMax lokata?
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Rysiek" <r...@h...pl> wrote in message
    news:a55o3v$3um$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Pomylilem paragrafy ma byc par6 pkt1.
    > Czy bylbys uprzejmy wyjasnic dlaczego nie ?
    > Bardzo prosze.
    Dostaniesz mniej odsetek, jesli zerwiesz lokate _przed_ uplywem 3 miesiecy.
    Jesli to zrobisz po uplywie 3 miesiecy, to odsetki sa juz u Ciebie na
    koncie. Jesli zrywasz po uplywie 3 miesiecy, to ostatnim okresem
    obrachunkowym jest okres w ktorym lokata jest zrywana. Pierwsze 3 miesiace
    sa w tym momencie przedostatnim okresem.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 12. Data: 2002-02-22 15:58:55
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    > Witam,
    > par.10 pkt.2 umowy lokaty eMax
    > w przypadku rozwiazania Umowy lokaty po uplywie 3 miesiaca jej
    > obowiazywania, odsetki za ostatni okres obrachunkowy naliczone zostana
    > wedlug obnizonej o polowe najnizszej stopy
    > procentowej dla lokat, okreslonej przez mBank w aktualnie obowiazujacej
    > TOiP...
    >
    > tak wiec , aby dostac pelne odsetki za pierwsze 3 miesiace musi pozostac
    na
    > lokacie
    > 1000.00 zgodnie z par.8 pkt.1 umowy lokaty.

    Pierwszy okres obrachunkowy trwa 3 miesiące
    mBank nalicza odsetki.
    Następnego dnia zrywam umowę
    i wtedy nic nie zostawiam
    Okres (ostatni) obrachunkowy trwa 1 dzień
    i za ten okres (1 dzień) dostane obniżone odsetki

    Odsetki za pierwsze 3 miesiące już są na eMAXie

    BAH

  • 13. Data: 2002-02-22 20:41:18
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Ale wtedy juz zaplaci belkowe. Jesli teraz zerwie i zalozy dyskontowa na
    > krotszy okres, to nie zaplaci nic :) A eMax Lokata tez nie bedzie miala

    Niby tak. Ale jak na razie mBank mnie nie robił w balona jak np Inteligo czy
    Fortis. Dlatego nie biorę na poważnie lokaty np w Fortisie.

    Warunki lokaty w mBanku są OK. Należy pamiętać aby z jej zrywaniem poczekać
    do najbliższego naliczenia odsetek wtedy kara jest najmniejsza lub zerowa
    (na drugi dzień).
    Obelkowany zostanie dochód z odsetek za okres od lutego a nie cały.

    --
    Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
    j...@p...pl

  • 14. Data: 2002-02-22 21:20:37
    Od: "Rysiek" <r...@h...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777

    Dlaczego od 1 lutego ?

    Rysiek

  • 15. Data: 2002-02-23 07:20:25
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Dlaczego od 1 lutego ?

    Podobno ustawa weszła w zycie od grudnia. Jest w niej napisane, ze 20% od
    odsetek będą zabierac od marca. Dlaczego mieliby zabrac odsetki za okres do
    lutego, które w dodatku zostały skapitalizowane w lutym???