  • 1. Data: 2002-02-22 13:01:13
    Temat: Pekao = absurd
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    Zawsze mnie wkurzali ale dziś to mnie już wyprowadzili mnie z równowagi ...

    Ku przestrodze innym ...
    Mam Teleserwis i jak oferta proponuje przelewy - OK - fajnie działa i taki
    przelewik kosztuje tylko 0,6 zł. Problem pojawia się gdy chcemy otrzymać z
    banku potwierdzenie, że owy przelew został wykonany np. żeby coś
    udokumentować.
    Dotychczas można było sobie iść do swojego oddziału i otrzymać takie
    potwierdzenia (jak to u mnie mówią są "aa" - chyba ad acta-:). I to już było
    wkurzające bo wyciąg z konta przychodzi z Łodzi a potwierdzenia drukuje się
    w rodzimym oddziale.
    Teraz to już nawet zaprzestali drukowania a/a tylko jak ktoś chce to za 3,00
    zł wędzą taką kartę !!!!!!!!!! I do tego to jest zwykła, podarta karteluszka
    (połowa A4) wydrukowana na pamiętającej króla świeczka drukarce igłowej z
    byle jak walniętą pieczątką.

    A największym absurdem jest to że przelew to im się opłaca zrobić za 0,6 zł
    ale wydrukować była połowę kartki to już kosztuje 3,00 zł. Więc po co
    proponują taką usługę ...

    A z inne beczki to banki chyba pogłupiały na punkcie opłat za prowadzenie
    ROR - przykładowo w Pekao na Eurokoncie+ tak szybko licząc przy opłatach 8
    prowadzenie 2,4 ubezpieczenie Eurokarty 2,4 ubezpieczenie np. karty
    dodatkowe to 12,8 i przy oprocentowaniu 1,5% żeby wyjść na zero to trzeba
    utrzymywać na koncie około 12.800 zł. To nie jest normalne!!! To zaczyna
    śmierdzieć ukrytą lichwą.

    Pozdrawiam
    stempelek
    --------------------------------
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704

  • 2. Data: 2002-02-22 14:26:27
    Temat: Re: Pekao = absurd
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "stempelek" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > utrzymywać na koncie około 12.800 zł. To nie jest normalne!!! To zaczyna

    Dlaczego zakładasz, ze na korzystaniu z konta masz zarabiać ?
    Bank wykonuje usługi i jesli chcesz z nich korzystac, to trzeba za to
    zapłacic.

    Chcesz zagłodzic bankiera ? :-))

    BAH
    PS
    PeKaO SA "robi biznes tu i teraz"..

  • 3. Data: 2002-02-22 15:35:02
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Fri, 22 Feb 2002 14:01:13 +0100, "stempelek"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    > To zaczyna
    >śmierdzieć ukrytą lichwą.

    Dlaczego ukrytą?

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
> [...]
    > utrzymywać na koncie około 12.800 zł. To nie jest normalne!!! To zaczyna

    Dodaj do tego 2,5 zł/mc za teleserwis :-))
    Jedna rada- zmień na VIP i bedziesz miał za darmo teleserwis i potwierdzenia
    w oddziale :-))
    Grzegorz
    PS
    Vip w pekao kosztuje mniej czasu w kolejkach i 12zł/mc

  • 5. Data: 2002-02-22 21:27:04
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    > Dodaj do tego 2,5 zł/mc za teleserwis :-))
    tu o mnie zapomnieli i opłaty nie ma (tylko cicho-:)

    > Jedna rada- zmień na VIP i bedziesz miał za darmo teleserwis i
    potwierdzenia w oddziale :-))
    dzięki za radę właśnie czeka aż się mi skończy linia kredytowa do się
    wynoszę do innego oddziału na VIP-a (w moim starym już mnie nie lubią - dziś
    nie porządnie w nim wkurzyłem.

    Pozdrawiam
    stempelek
    --------------------------------
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704

  • 6. Data: 2002-02-28 14:23:27
    Od: leh <l...@...pl>

    "stempelek" <s...@p...onet.pl> skribis:

    >utrzymywać na koncie około 12.800 zł. To nie jest normalne!!! To zaczyna
    >śmierdzieć ukrytą lichwą.

    Lichwa, jak nazwa wskazuje (AFAIK) polega na _pozyczaniu_ pieniedzy na
    wysoki procent, i banki wlasnie to robia.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 7. Data: 2002-02-28 15:12:01
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik leh <l...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:e...@4...com..
    .
    > "stempelek" <s...@p...onet.pl> skribis:

    > Lichwa, jak nazwa wskazuje (AFAIK) polega na _pozyczaniu_ pieniedzy na
    > wysoki procent, i banki wlasnie to robia.

    Bank pozyczaja zgodnie z parwem. Natomiast lichwa to:

    "2) pobieranie nadmiernych - niedozwolonych przez prawo - odsetek od
    pożyczek pieniężnych w transakcjach pomiędzy osobami fizycznymi.
    Przesłankami jej istnienia może być niedorozwój systemu bankowego, ostre
    ograniczenia w dostępie do kredytów bankowych oraz wykorzystywanie
    przymusowej sytuacji lub braku doświadczenia dłużników."

    Cytat za Onetem.

    Karol

  • 8. Data: 2002-02-28 17:08:52
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Karol <a...@b...com> wrote:
    > Cytat za Onetem.

    Czekam na cytaty za Lepperem - tak samo wiarygodne zrodlo...

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313