  • 1. Data: 2002-02-22 13:41:28
    Temat: Lukas - potwierdzenie przelewu internetowego
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    slyszalem ze kosztuje tylko 1pln
    przysylaja to do domu? czy dlatego jest tak tanie ze trzeba sobie po nie
    pojsc do oddzialu?

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-02-22 13:47:22
    Temat: Re: Lukas - potwierdzenie przelewu internetowego
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    znalazlem w tabeli oplat i prowizji: Wydanie potwierdzenia tranzakcji
    1pln --> to to?
    jesli tak to znaczyloby ze trzeba sie po to pofatygowac do banku
    ciekawe czy da rade tak zrobic zeby przysylali

    pzdr

    matjaw

  • 3. Data: 2002-02-22 13:49:34
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "matjaw" <m...@w...pl> wrote in message
    > slyszalem ze kosztuje tylko 1pln
    > przysylaja to do domu? czy dlatego jest tak tanie ze trzeba sobie po nie
    > pojsc do oddzialu?
    IMHO trza sie ruszyc :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 4. Data: 2002-02-22 14:03:36
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości
    > slyszalem ze kosztuje tylko 1pln
    > przysylaja to do domu? czy dlatego jest tak
    tanie ze trzeba sobie po nie
    > pojsc do oddzialu?

    Jak zamówisz wyciągi z konta co miesiąc i oplacisz
    (ekonto) za darmo w pro
    to przychodzi do domu (mało dokładne jak opsywali
    grupowicze)
    Potwierdzenie transakcji w oddziałe, w dowolnej
    chwili, drukują przy tobie,
    kasują z konta 1 zł

    A tak o zawartości pisałem w październiku 2001r
    ****************
    Potwierdzenie transakcji z LUKAS'a

    Ponieważ kiedyś na grupie była rozmowa na temat
    wyciągów z LB postanowiłem
    sprawdzić jak to wygląda w ww temacie.
    Tytułem experymentu dokonałem opłaty za telefon
    przelewem via internet z
    konta w Lukasie a dzisiaj odbyłem wycieczke do
    placówki w celu uzyskania
    potwierdzenia dokonania transakcji (płatne 1 zł).
    Chciałem sprawdzić jak
    toto wygląda i jak szczegółowo jest opisane.
    Oczywiście w kolejce musiałem
    swoje odstać (jakieś 1/2 godziny) ale dokument
    otrzymuje sie od ręki.

    Tak więc potwierdzenie drukije się na firmowej
    karteczce Lukasa formatu
    ~10x15 cm, zawiera:
    - numer oddziału+miasto+ulicę
    - symbol operatora
    - datę i godzinę wykonania zlecenia
    - numer dokumentu
    - nazwisko i imię zlecającego
    - numer rachunku z jakiego zlecano
    - nazwę banku (LBSA)
    - nazwę i numer banku docelowego (z PEKAO zrobili
    PEKA :-)
    - numer racunku w banku docelowym
    - dla kogo (dokładnie tak jak opisałem w
    internecie, żadnych skrótów)
    - kwotę przelewu (liczbowo)
    - tytułem (to było dla mnie naważniejsze ale mnie
    pozytywniw zaskoczyli, był
    cały tekst który wpisałem w przelwie internetowym
    czyli tytuł przelewu
    podany numerycznie, moje imię i nzawisko, numer
    telefonu, numer faktury, nr
    abonenta :-)

    całość została ozdobiona pieczęcią dzienną Lukas
    Banku (ale z datą
    dzisięjszą) oraz podpisem dysponentki w formie
    bliżej nie określonego
    wywijasa.
    ***********

    Sark

  • 5. Data: 2002-02-22 15:36:05
    Temat: Odp: Lukas - potwierdzenie przelewu internetowego
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > slyszalem ze kosztuje tylko 1pln
    > przysylaja to do domu? czy dlatego jest tak tanie ze trzeba sobie po nie
    > pojsc do oddzialu?

    ja dostaję faksem. i szybciutko... dzwonie, mówie, że chcę potwierdzenie,
    podaje numer, odkładam słuchawke i za minutke jestem proszony o sygnał
    faksu.
    d.