  • 1. Data: 2002-02-22 12:55:07
    Temat: kb24
    Od: <m...@w...pl>

    Czy ktos probowal juz zalozyc konto w kb24?
    Moj kolega jakos nie moze
    wyslal wniosek
    poszedl do banku
    i uslyszal
    jutro, jutro kochanienki

  • 2. Data: 2002-02-22 14:18:20
    Temat: Re: kb24
    Od: "Gosia" <a...@b...pl>

    Użytkownik <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Czy ktos probowal juz zalozyc konto w kb24?
    > Moj kolega jakos nie moze
    > wyslal wniosek
    > poszedl do banku
    > i uslyszal
    > jutro, jutro kochanienki

    A ja niestety mam zalozone KB24. Do tej pory korzystalam z konta poprzez
    Bankofon. Dzialalo to fajnie. Zachcialo mi sie dostepu przez internet.
    Podpisalam stosowna umowe jednoczesie rezygnujac z Bankofonu (bo przeciez
    mam dostep przez int.). Teraz mam same klopoty. Wykonalam przelew z
    wykonaniem na 22 lutego (zrobilam to 19 lutego). Przelew wcielo w
    czelusciach systemu KB24. Od 2 dni nie moge sie zalogowac. Dzisiaj musialam
    dralowac do Banku z przelewem papierowym. Tak to dziala.
    Pozdrawiam
    Gosia

  • 3. Data: 2002-02-22 14:29:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gosia" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    musialam
    > dralowac do Banku z przelewem papierowym. Tak to dziala.

    Hehe... skad ja to znam... Tak samo mialem jak wprowadzili mozliwosc
    skladania dyspozycji bankomatowych. Oczywiscie nikt nie wiedzial gdzie
    dyspozycje zaginely, mialem wydruki z bankomatu, na ich podstawie szukali w
    systemie i... nic nie znalezli.
    Tez biegalem do oddzialu zeby sprawdzac czy przelew zostal wyslany, jesli
    nie wyszedl skladalem normalna dyspozycje. no, i oczywiscie za nia KB
    normalnie kasowal. Jak za ktoryms razem zlozylem reklamacje Z-ca Dyrektora
    odzialu zaproponowal mi w ramach odszkodowania zamiane konta osobistego na
    Ekstrakonto. Najpierw rece mi opadly, a potem oczywiscie bylo ROTFL ;).
    Eh, teraz juz na szczescie mamy Arbitra Bankowego :).

    Maciej

    PS Masz szczescie, ze w KB jest promocja i nie trzeba za dostep inetowy
    dodatkowo placic ;).

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 4. Data: 2002-02-22 17:47:07
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    > Czy ktos probowal juz zalozyc konto w kb24?
    > Moj kolega jakos nie moze
    > wyslal wniosek
    > poszedl do banku
    > i uslyszal
    > jutro, jutro kochanienki

    W każdym oddziale jest tylko jedna osoba przeszkolona w obsludze klientow
    kb24 wiec moze trafil, na czas gdy ta osoba byla na urlopie.
    jednoczesnie musze zauwazyc, ze panie bardzo sie staraly, gdy zakladaly mi
    konto. po praz pierwszy mialem obsluge na wysokim poziomie w KB. Jak na
    razie konto dizal, brak problemow z logowaniem. Tylko ta czerwien taka
    wsciekla:))

    pzdr
    DC

  • 5. Data: 2002-02-23 11:39:24
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...pl>

    Witam,

    > Czy ktos probowal juz zalozyc konto w kb24?
    > Moj kolega jakos nie moze
    > wyslal wniosek
    > poszedl do banku
    > i uslyszal
    > jutro, jutro kochanienki

    Ja mam konto w KB24 i bylem pierwwszy w I O/Katowice, ktory dostal dostep.
    Poza tym byly problemy z logowaniem, ale z infolinni powiedzieli jak zmienic
    ustawienia w IE. Przelewow jeszcze nie robilem, ale jak na razie dziala OK>

    Pozdrawiam,

    Marcin Kamiński

  • 6. Data: 2002-02-23 13:31:40
    Od: "Gosia" <a...@b...pl>

> [...]
    zmienic
    > ustawienia w IE. Przelewow jeszcze nie robilem, ale jak na razie dziala

    Jak nie robiles przelewow to skad wiesz jak dziala. Zrob z odroczonym
    terminem platnosci lub zlecenie stale.
    Pozdrawiam
    Gosia

  • 7. Data: 2002-02-23 22:41:51
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    > Jak nie robiles przelewow to skad wiesz jak dziala. Zrob z odroczonym
    > terminem platnosci lub zlecenie stale.
    > Pozdrawiam
    > Gosia

    Ja wykonam pierwszy przelew jak bede mial co przelewac, czyli po
    pierwszym:))

    pzdr
    DC

  • 8. Data: 2002-02-25 07:23:54
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Jak nie robiles przelewow to skad wiesz jak dziala. Zrob z odroczonym
    > terminem platnosci lub zlecenie stale.
    > Pozdrawiam
    > Gosia

    Na infolinii można się dowiedzieć, że przelewy odroczone na razie nie działają (stan
    na zeszły tydzień, nie wiem jak teraz), za to natychmiastowe - to i owszem. Ja
    sprawdziłem i poszło.

    Pzdr