  • 1. Data: 2002-02-22 13:34:09
    Temat: BZWBK24 i aktualizacja?
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Czy ktos wie po ilu dniach pojawia sie transakcja dokonana karta maestro w
    serwisie BZWBK24?? Platnosci dokonywalem za pomoca chyba terminala POLCARD.
    Placilem we wtorek a wedlug BZWBK24 (internet) moje saldo nadal sie nie
    zmienilo (nie pomniejszylo sie o kwote zakupu).

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@t...pl

  • 2. Data: 2002-02-22 13:40:03
    Temat: Re: BZWBK24 i aktualizacja?
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Czapla" <c...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > Placilem we wtorek a wedlug BZWBK24 (internet) moje saldo nadal sie nie
    > zmienilo (nie pomniejszylo sie o kwote zakupu).

    Co sie martwisz? Ja 12 lutego zaplacilem mBankowa karta. Do dzis transakcja
    jest nie rozliczona. :) Blokada byla, ale sie zmyla. A byla to zwykla
    transakcja krajowa. Dzis mija 10 dni od transakcji. Tak mi sie jeszcze nie
    zdazylo, zeby tyle dni nie rozliczyli.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-22 13:43:21
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 22, 2002 at 02:34:09PM +0100, Czapla wrote:

> [...]
    > Placilem we wtorek a wedlug BZWBK24 (internet) moje saldo nadal sie nie
    > zmienilo (nie pomniejszylo sie o kwote zakupu).

    A blokade masz? Wogole to bzwbk pokazuje blokady?

    ps. Jak ja spotkam kiedys tego co wymysla zeby laczac banki laczyc ich
    nazwy to go zamorduje. pbk po fuzji powinno sie nazywac pbkbphacagbg
    bo to jest mniej wiecej zestaw 4 bankow (pewnie Sebastian sie zaraz obrazi).

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-02-22 14:08:25
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:a55hdv$4j4$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Placilem we wtorek a wedlug BZWBK24 (internet)
    moje saldo nadal sie nie
    > zmienilo (nie pomniejszylo sie o kwote zakupu).

    To u nich nie blokuje (i pokazuje) tak jak w
    mBanku ? przeca mają własne centrum rozliczeniowe
    tak że nawet przez miedzę nie trza przerzucać.

    Sark

  • 5. Data: 2002-02-22 14:45:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To u nich nie blokuje (i pokazuje) tak jak w
    > mBanku ? przeca mają własne centrum rozliczeniowe
    > tak że nawet przez miedzę nie trza przerzucać.

    Bolkuje - jest saldo dostepne i takie tam, tylko ze czasami schodzi to
    wlasnie i tydzien.
    Raz jest tak ze tego samego dnia raz tak, ze nie ma i nie ma i nie ma.

  • 6. Data: 2002-02-22 15:03:02
    Od: "Dromader" <d...@p...com.pl>

    > Bolkuje - jest saldo dostepne i takie tam, tylko ze czasami schodzi to
    > wlasnie i tydzien.
    > Raz jest tak ze tego samego dnia raz tak, ze nie ma i nie ma i nie ma.

    Wszystko zależy od tego kiedy sklep rozliczy transakcję.

    Darek

  • 7. Data: 2002-02-23 13:30:07
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

> [...]
    > Placilem we wtorek a wedlug BZWBK24 (internet) moje saldo nadal sie nie
    > zmienilo (nie pomniejszylo sie o kwote zakupu).

    Blokada środków następuje z chwilą autoryzacji. Sprawdź pod danymi
    szczegółowymi wybranego rachunku. Saldo rachunku powinno być różne od
    dostępnych środków (różnicą powinna być np. kwota wykonanej przez Ciebie
    płatności). W BZWBK dziwi mnie to, że dokonując płatności Electronem
    transakcja jest księgowana w przeciągu dwóch dni (VISA Classic podobnie),
    natomiast księgowanie operacji kartą Maestro niekiedy zajmuje BZWBK tydzień.
    Mac.

  • 8. Data: 2002-02-24 20:14:28
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Dzieki wielkie... to dziwne czemu tak jest z maestro. Pewnie jutro w
    poniedzialek pojawia sie pierwsze transakcje :) (piersza dokonalem we
    wtorek)

    Pozdrawiam,

    Czapla