  • 1. Data: 2002-02-22 12:53:36
    Temat: Internauci jednak mają wpływ na mBank!!!
    Od: <a...@p...onet.pl>

    No i proszę, jednak zbyt wczesny przeciek informacji do wiadomości publicznej a
    w konsekwencji krzyk internautów potrafi zmienić bzdurne decyzje mBanku.
    Jak się okazuje siła internautów jest spora - gdyż tylko oni wiedzieli o
    wprowadzeniu opłaty za kartę do e-maxa, a właśnie mBank, przynajmniej na
    miesiąc odłożyli wprowadzenie tejże opłaty:)).
    Pytanie do Shurikena: czy ty to sprawiłeś, czy też może groźba realnego bojkotu
    i wycofania pieniędzy spowodowała tą zmianę? A może jednak internauci dysponują
    wystarczającą siłą "finansową" z którą musi liczyć się prezes lub zarząd w
    Warszawie?
    Oj, takie manewry odstraszające klientów mogą poważnie popsuć wprowadzenie
    mBanku na giełdę - a przecież poważnym zyskiem BRE ma być właśnie sprzedaż
    mBanku.
    Cieszy mnie brak opłaty, ciekawe tylko na jak długo (niestety, mróz przyszedł i
    pozamykali okna, więc chwilowo trudniej o informacje :)))
    Szkoda tylko, że muszę mBank narazić na koszty, ponieważ swoją kartę już
    zdążyłem zamknąć - i teraz muszą mi wydać nową.

  • 2. Data: 2002-02-22 12:56:28
    Temat: Re: Internauci jednak mają wpływ na mBank!!!
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > wprowadzeniu opłaty za kartę do e-maxa, a właśnie mBank, przynajmniej na
    > miesiąc odłożyli wprowadzenie tejże opłaty:)).
    Odlozym moze dlatego, ze Inteligo tez odlozylo swoje oplaty.

  • 3. Data: 2002-02-22 13:11:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 22, 2002 at 01:56:28PM +0100, minik wrote:

    > publicznej a
    > Odlozym moze dlatego, ze Inteligo tez odlozylo swoje oplaty.

    1. Nie, nie sadze. Dlatego ze inteligo podalo cennik, a mbank podal
    tylko orientacyjne ramy.
    2. Moim zdaniem w przypadku mbanku nie mialo specjalnie znaczenia
    negatywna opinia klientow - po prostu byl to jeden z elementow
    polityki i okazalo sie ze nie jest to jeszcze konieczne.

    A twierdzenie ze opinia uczestnika pbb ma wplyw na decyzje banku to
    (przepraszam) miedzy bajki wlozyc. Decyzje podejmuje sie na poziomie
    na ktorym czesto sie nie wie co to jest lista pbb ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-02-22 13:25:46
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > (przepraszam) miedzy bajki wlozyc. Decyzje podejmuje sie na poziomie
    > na ktorym czesto sie nie wie co to jest lista pbb ;-)

    Nie jednego, a kilkunastu uczestników (przynajmniej). Zarząd gdzieniegdzie i
    owszem może nie wiedzieć co to pbb, chociaż muszę Ci powiedzieć że w tym
    wypadku (mBank) baaaardzo się mylisz. Ponadto opinię uczestników znają
    pracownicy, którzy dostarczają informacji swoim przełożonym.
    Element polityki? Głupiej polityki - bo nic nie przyniosła poza stratami
    (wznowienia zamkniętych kart itp).
    Jak chcesz bajki - to o 19 bodajże w TVP1.
    W tym konretnym wypadku, opinia uczestników akurat była ważnym punktem w
    negocjacjach między zdrowym rozsądkiem, a "widzimisie" prezesa.

  • 5. Data: 2002-02-24 08:28:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 22 Feb 2002 14:11:13 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:
    >A twierdzenie ze opinia uczestnika pbb ma wplyw na decyzje banku to
    >(przepraszam) miedzy bajki wlozyc. Decyzje podejmuje sie na poziomie
    >na ktorym czesto sie nie wie co to jest lista pbb ;-)

    Tam akurat przynajmniej jeden vprezes zarzadu wie co to jest pbb :-).
    Inna sprawa czy opina internautow rzeczywisice ma wplyw na takie
    produktowo-strategiczne decyzje, tego nie wiem.
    Ale WojBolan od poczatku pisal, ze wprowadzenie oplat za karte do
    emaxa nie jest przesadzone a jedynie rozwazane.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-02-26 10:37:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Feb 24, 2002 at 09:28:25AM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > Tam akurat przynajmniej jeden vprezes zarzadu wie co to jest pbb :-).
    > Inna sprawa czy opina internautow rzeczywisice ma wplyw na takie
    > produktowo-strategiczne decyzje, tego nie wiem.

    Wojtek, moje komentarze nie czepiaja sie mbanku jako takiego ale
    bardziej ogolnie.

    > Ale WojBolan od poczatku pisal, ze wprowadzenie oplat za karte do
    > emaxa nie jest przesadzone a jedynie rozwazane.

    Wiem, dlatego twierdze ze jesli tak bedzie, to szkoda.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-03-06 11:33:39
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > No i proszę, jednak zbyt wczesny przeciek informacji do wiadomości
    publicznej a
    > w konsekwencji krzyk internautów potrafi zmienić bzdurne decyzje mBanku.

    Najwieksza bzdura jest brak mozliwosci zmiany adresu nadawcy przelewu. Na
    stronach mbanku w cafe nie znalazlem zadnego postu, ktory by to popieral, a
    jednak mBank nie liczy sie w ogole z klientami. Dlatego Twoj zachwyt jest
    chyba troszke przesadzony (naiwny?).

    pzdr
    Szymon Wiaderski

  • 8. Data: 2002-03-06 12:14:32
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
> [...]
    > jednak mBank nie liczy sie w ogole z klientami. Dlatego Twoj zachwyt jest

    A czy znasz jakąkolwiek interpretacje prawną ?

    Widać klienci dzielą się na:
    - obojetnych
    - niepewnych stanu prawnego
    - narzekających (bez uwzględnienia stanu prawnego).

    Była nawet w prasie opinia mecenasa z ZBP
    ale i on ograniczył się do stwierdzenia, że
    mbank nie łamie prawa.
    Ale nie odpowiedział czy wcześniej łamał ?

    BAH
    PS.
    mBanku umozliwia zmiane
    danych (adresu) właściciela rachunku.

  • 9. Data: 2002-03-06 12:20:01
    Od: <t...@p...onet.pl>

    BAH napisał:

    > Była nawet w prasie opinia mecenasa z ZBP
    > ale i  on ograniczył się do stwierdzenia, że
    > mbank nie łamie prawa.
    > Ale nie odpowiedział czy wcześniej łamał ?

    Jeżeli w Prawie Bankowym nie ma ani słowa na ten temat to znaczy że -
    "wszystko co nie jest zabronione jest dozwolone"
    Niestety ktoś w mBanku wpadł na głupi pomysł bycia "Świętszym od Papieża".

    mBank nie łamał prawa pozwalając na edycję nadawcy, tak samo jak inne banki nie
    łamią prawa nie pozwalając na to... cóż... takie prawo...

    Kobraa

  • 10. Data: 2002-03-06 12:49:01
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Szymon wrote:

    > Na stronach mbanku w cafe nie znalazlem zadnego postu, ktory by to popieral, a
    > jednak mBank nie liczy sie w ogole z klientami.

    albo nie potrafisz znalezc albo nie chcesz,
    moje byly chyba 2