  • 21. Data: 2003-02-17 14:26:22
    Temat: Re: Co zamiast BZWBK?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Łukasz"
    > w związku ze złodziejskimi prowizjami w BZWBK chcę zamknąć tam Konto 24 i
    > przenieść się do innego banku. Konto to trzymam tylko dla kary Visa
    Clasic,
    > ale 5zł/m-c i jakieś 40/rok, to mała przesada. Poza tym z innych powodów
    > mało lubię ten bank.

    ja zmienilem BZWBK na Nordea Bank
    ale tam VC taniej nie dostaniesz - 3 zl/mies i 55 jednorazowo (zeby
    bezgotowkowe miec darmo) i dochod 2,5k/mies
    Plus jest ten, ze w bankomatach BZWBK masz wyplaty VE darmowe, a karta
    Maestro BZWBK kosztowaly 1 zl ;-))
    *** blad ***

  • 22. Data: 2003-02-17 14:49:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to> wrote in message
    > Witam,
    > w związku ze złodziejskimi prowizjami w BZWBK chcę zamknąć tam Konto 24 i
    > przenieść się do innego banku. Konto to trzymam tylko dla kary Visa
    Clasic,
    > ale 5zł/m-c i jakieś 40/rok, to mała przesada. Poza tym z innych powodów
    > mało lubię ten bank. Jestem studentem i zastanawiam się nad przejściem do
    > Multibanku (mam już konto w mBanku i jestem zadowolony - nie ma tam tylko
    > Visy Clasic). Jak oceniacie ten bank? A może polecacie mi coś innego???
    > Chcę mieć dostęp do konta przez internet oraz stosunkowo mało problemów
> [...]

    Przeżyjesz duży szok po zmianie X-tra Student na MK jestem - a znam dobrze
    obydwa konta. Oczywiście IMHO szok pozytywny :-) BZWBK plasował się u mnie
    daleko z tyłu. W tym banku wszystko jest w miarę ok dopóki właśnie nie
    trzeba czegoś załatwić w oddziale.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 23. Data: 2003-02-17 15:33:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b2r0am$thc$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    >W tym banku wszystko jest w miarę ok dopóki właśnie nie
    > trzeba czegoś załatwić w oddziale.

    Eeeeeeeeee zartujesz :)

    Znowu mnie telepnelo jak poszedlem (w ubiegly piatek)

    Odstalem sie w kolejce do niedysponenta ok 10 min, jak juz przyszla moja
    kolej to powiedzialem ze chce zlikwidowac zlecenie stale, pan podrapal sie w
    glowe i polecial na zaplecze po koszulke z dokumentami do konta. Nastepnie
    odpytal mnei na okolicznosc pelnomocnictwa, poogladal zlecenie stale i
    stwierdzil ze musze pisac podanie :) Znowu wyszedl i wrocil z czysta kartka
    A4. I dyktuje mi "prosze o zmiane kwoty zlecenia stalego..." - no to ja mu
    na to ze chcialem zlikwidowac to zlecenie - w tym momencie pana olsnilo i
    powiedzial ze jesli likwidacje to na formularzu gdzie ustalalem zlecenie
    jest rubryczka i tamto tylko wypelnie. Polozyl (doslownie bo takie super
    odstepy sa pomiedzy niedysponentem a klientem) na ladzie wydarl mi kartke i
    podarl. Podpisalem odwolanie, ale zadalem _trudne_ pytanie - czy latnosc za
    to zlecenie juz zostala zrealizowania (platnosc 15 kazdego miesiaca - byl
    14). Pan mi na to ze takich rzeczy to on nie moze sprawdzic :) ale ze na
    100% platnosc bedzie zrealizowana dopiero w poniedzialek. No to sie spytalem
    skad u niego takie informacje ze w poniedzialek - on mi na to "bo tak
    jest" - wiec mu wytknalem na formularzu gdzie bylo zlecenie stale ze jezeli
    platnosc przypada na dzien wolny to chce zeby bylo placone w ostatni dzien
    roboczy. Na to pan ze zdziwieniem w oczach: "tak to pan sobie zaznaczyl?"
    Ale wciaz obstawal ze podgladu nie ma czy platnosc sie zealizowala - wiec
    wpadl na pomysl zeby przy dacie odwolania dopisac ze odwoluje platnosc od
    miesiaca marca... Na koniec poprosilem go o telefon do niedysponentow - pan
    stwierdzil ze skonczyly mu sie jego wizytowki, wzial cudze (ale nie nie
    bedzie tak dobrze ze mi ja dal ;)) wyrwal (doslownie) kartke z drukarki i
    wielkimi wolami przepisal mi numer ;))) Pelen profesjonalizm :)

    Ten bank to z daleka, niestey mama sie jakos go trzyma silnie (chyba dla
    tego ze nie ma stycznosci z niedysponentami :))

    A dodatkowo zamontowali w I o/Kielce lampy przy kasach - wygladaja jak
    wieszaki w szatni :)))) Wystroj tego oddzialu jest coraz gorszy.

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-02-17 15:41:06
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to> napisał w wiadomości
> [...]
    Clasic,
    > ale 5zł/m-c i jakieś 40/rok, to mała przesada. Poza tym z innych powodów

    Wybierz Lukasa. Nic sie nie zmieni - bankomaty te same tylko bez opłat :-)

    Piotrek

  • 25. Data: 2003-02-17 15:51:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
> [...]
    > roboczy. Na to pan ze zdziwieniem w oczach: "tak to pan sobie zaznaczyl?"
    > Ale wciaz obstawal ze podgladu nie ma (...)

    jesli oddzial przeszedl na nowy system to twoje zaznaczanie na wniosku ze
    platnosc ma isc przed dniem wolnym jest psu na buty...
    Teraz system zdejmuje z rachunku zawsze w sobote lub w niedziele (jak mu
    przypada) a w droge wysyla w poniedzialek. I nie raczyli klientow wczesniej
    o tym poinformowac.
    Po dwoch takich numerach (5 pazdziernika i 5 stycznia) wlasnie zlikwidowalem
    konto w BZWBK - rozmowy w oddziale wygladaly podobnie, a centrala tez mydli
    oczy jakimis korzysciami dla klienta i tym ze niby sobota jest u nich teraz
    dniem roboczym - dla komputera a nie dla mojego oddzialu ;-)))
    *** blad ***

  • 26. Data: 2003-02-17 15:52:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2qvca$fkd$1@inews.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:

    > Znowu mnie telepnelo jak poszedlem (w ubiegly piatek)

    Ciekawy opis, ale jako wieloletniego klienta BZWBK uderza mnie, że zostałeś
    wyjątkowo dobrze tym razem obsłużony.

    > Odstalem sie w kolejce do niedysponenta ok 10 min
    to nie jest dlugo

    > stwierdzil ze musze pisac podanie :) Znowu
    > wyszedl i wrocil z czysta kartka A4
    słynne "podania wielkopolskie" :))
    U Was to jak u VIPów - u nas juz dawno nie dają kartek do podań, tylko
    trzeba posiadać własną.

    > Na koniec
    > poprosilem go o telefon do niedysponentow
    powinien byc na miesiecznym (teraz 2-miesiecznym chyba) wyciagu; u mnie
    byly, tylko ze mialy za malo cyferek - stare numery sprzed 5 lat

    Czekamy na dalsze opisy :)

    --
    Robert

  • 27. Data: 2003-02-17 15:58:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > U Was to jak u VIPów - u nas juz dawno nie dają kartek do podań, tylko
    > trzeba posiadać własną.

    Jak by nie bylo to konto Prestige - to chyba dla tego mi sie kartka trafila
    :)))))

    > Czekamy na dalsze opisy :)

    Mam nadzieje ze szybko sie tam nie pojawie ;)

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2003-02-17 18:24:44
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

> [...]
    teraz
    > dniem roboczym - dla komputera a nie dla mojego oddzialu ;-)))

    Chyba sie pospieszyles :-) Z moich obserwacji wynika, ze od 01.02.2003
    jednak to zmienili.
    Obecnie "data ksiegowania" jest rzeczywista data wyjscia przelewu z banku.
    Natomiast "data operacji" to data stalego zlecenia (czyli nadal trzeba miec
    kase na koncie w dniu DO-1).

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 29. Data: 2003-02-17 19:34:16
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak by nie bylo to konto Prestige - to chyba dla tego mi sie kartka
    trafila

    > Mam nadzieje ze szybko sie tam nie pojawie ;)

    Oni pewnie też.
    :b

    Łukasz

  • 30. Data: 2003-02-17 19:53:58
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Oni pewnie też.
    > :b

    Jeden facet na moj widok juz od dawna ucieka a reszta niedysponentow pluje
    jadem :) Jedynie jedna pani dysponentka jest tam podora tej ekipy i z nia
    mozna faktyznie zalatwic wszystko.

    --
    JaKi