  • 1. Data: 2003-02-15 23:29:05
    Temat: Co zamiast BZWBK?
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    Witam,
    w związku ze złodziejskimi prowizjami w BZWBK chcę zamknąć tam Konto 24 i
    przenieść się do innego banku. Konto to trzymam tylko dla kary Visa Clasic,
    ale 5zł/m-c i jakieś 40/rok, to mała przesada. Poza tym z innych powodów
    mało lubię ten bank. Jestem studentem i zastanawiam się nad przejściem do
    Multibanku (mam już konto w mBanku i jestem zadowolony - nie ma tam tylko
    Visy Clasic). Jak oceniacie ten bank? A może polecacie mi coś innego???
    Chcę mieć dostęp do konta przez internet oraz stosunkowo mało problemów przy
    karcie clasic.

    Łukasz

  • 2. Data: 2003-02-16 05:02:02
    Temat: Re: Co zamiast BZWBK?
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Łukasz wrote:
> [...]
    > może polecacie mi coś innego??? Chcę mieć dostęp do konta przez
    > internet oraz stosunkowo mało problemów przy karcie clasic.

    to zmień konto w BZWBK na X-student ! 0 zł a prowadzenie !
    --
    "there is always music in the air" Dale Cooper (special agent FBI) from
    "Twin Peaks"

  • 3. Data: 2003-02-16 09:02:41
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to> writes:

> [...]
    > Chcę mieć dostęp do konta przez internet oraz stosunkowo mało problemów przy

    Hmm, skoro masz już konto w mbanku to może wystarczy zlikwidować konto
    w BZWBK zostawiając sobie samą kartę (o ile masz kredytową). A jeśli
    nie, to ... też warto rozważyć wzięcie samej kredytowej Visy i
    używanie jej do konta w mbanku.

  • 4. Data: 2003-02-16 11:40:33
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    Użytkownik "Aga" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to zmień konto w BZWBK na X-student ! 0 zł a prowadzenie !

    Takie już tam mam, ale nie ma Visy Clasic :( Poza tym załatwić coś w tym
    banku, to szkoda mówić...

    Łukasz

  • 5. Data: 2003-02-16 11:47:31
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Takie już tam mam, ale nie ma Visy Clasic :( Poza tym załatwić coś w tym
    > banku, to szkoda mówić...

    jak nie ma !!!
    jest normalnie do kazdego rachunku

  • 6. Data: 2003-02-16 11:50:26
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to> napisał w wiadomości

    > Takie już tam mam,

    Masz dwa konta w tym samym banku ?

    Karol

  • 7. Data: 2003-02-16 12:05:24
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > jak nie ma !!!
    > jest normalnie do kazdego rachunku

    Do studenckiego nie ma - już pytałem się ich o to ze 100 razy. A jeśli jest,
    to sami widzicie jaki problem z załatwienie czegokolwiek w tym banku!

    Łukasz

  • 8. Data: 2003-02-16 12:06:58
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Masz dwa konta w tym samym banku ?
    >
    > Karol

    3. Jak musiałem zrobić kiedyś przelew w $ za granice, to spędziłem w
    placówce 2,5h! i panie nie wiedząc jak to wykonać kazały mi założyć konto
    walutowe.

    Łukasz

  • 9. Data: 2003-02-16 12:07:55
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Do studenckiego nie ma - już pytałem się ich o to ze 100 razy.

    Ech :-)
    No to nie pytaj pani (nie)dysponentki tylko powiedz, ze mowi
    nieprawde i ze chcesz rozmawiac z kierownikiem oddzialu.

    > A jeśli jest,
    > to sami widzicie jaki problem z załatwienie czegokolwiek w tym banku!

    Bardzo czesto takie sprawy zaleznia nie od banku jako takiego ale od
    konkretnych ludzi tam pracujacych. Ja jestem bardzo zadowolony tak z
    obslugi jak i oferty BZWBK. Zalatawienie VC od moementu zlozenia wniosku
    do momentu pierwszej platnosci karta trwalo dokladnie 6 dni (z weekendem
    po drodze). Aha - mam oczywiscie konto studenckie z darmowym prowadzeniem.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2003-02-16 12:10:56
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > 3. Jak musiałem zrobić kiedyś przelew w $ za granice, to spędziłem w
    > placówce 2,5h! i panie nie wiedząc jak to wykonać kazały mi założyć konto
    > walutowe.

    Juz w ogole nie kumam o co Ci chodzi... prowadzenie kont walutowych
    tez jest za darmo... a jezeli masz konto studenckie (co wyzej napisales)
    to skad Ci sie bierze 5 zl/mc za prowadzenie? Poza tym jezeli masz to
    konto tylko dla karty to zaloz sobie rachunek biezacy z podgladem przez
    net i karte i tez masz za darmo...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek