  • 1. Data: 2003-02-15 15:45:58
    Temat: Millennium i konto dla studentow i dzieciakow
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nie mam tam konta, ale wydawalo mi sie, ze czegos takiego nie mieli -
    ktos cos wiecej wie? (a mze jednak bylo to konto wczenisje?)
    http://www.bankmillennium.pl/3/7/8/?_p=22

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-19 08:32:04
    Temat: Re: Millennium i konto dla studentow i dzieciakow
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 15 Feb 2003 16:45:58 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Nie mam tam konta, ale wydawalo mi sie, ze czegos takiego nie mieli -
    >ktos cos wiecej wie? (a mze jednak bylo to konto wczenisje?)
    >http://www.bankmillennium.pl/3/7/8/?_p=22

    Bylo w ofercie BIGu, najwyrazniej przy laczeniu go nie zaorali tylko
    przeniesli do Millennium

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730