    From: "JaKi" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zamiast BZWBK?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 16:33:27 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b2r0am$thc$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    >W tym banku wszystko jest w miarę ok dopóki właśnie nie
    > trzeba czegoś załatwić w oddziale.

    Eeeeeeeeee zartujesz :)

    Znowu mnie telepnelo jak poszedlem (w ubiegly piatek)

    Odstalem sie w kolejce do niedysponenta ok 10 min, jak juz przyszla moja
    kolej to powiedzialem ze chce zlikwidowac zlecenie stale, pan podrapal sie w
    glowe i polecial na zaplecze po koszulke z dokumentami do konta. Nastepnie
    odpytal mnei na okolicznosc pelnomocnictwa, poogladal zlecenie stale i
    stwierdzil ze musze pisac podanie :) Znowu wyszedl i wrocil z czysta kartka
    A4. I dyktuje mi "prosze o zmiane kwoty zlecenia stalego..." - no to ja mu
    na to ze chcialem zlikwidowac to zlecenie - w tym momencie pana olsnilo i
    powiedzial ze jesli likwidacje to na formularzu gdzie ustalalem zlecenie
    jest rubryczka i tamto tylko wypelnie. Polozyl (doslownie bo takie super
    odstepy sa pomiedzy niedysponentem a klientem) na ladzie wydarl mi kartke i
    podarl. Podpisalem odwolanie, ale zadalem _trudne_ pytanie - czy latnosc za
    to zlecenie juz zostala zrealizowania (platnosc 15 kazdego miesiaca - byl
    14). Pan mi na to ze takich rzeczy to on nie moze sprawdzic :) ale ze na
    100% platnosc bedzie zrealizowana dopiero w poniedzialek. No to sie spytalem
    skad u niego takie informacje ze w poniedzialek - on mi na to "bo tak
    jest" - wiec mu wytknalem na formularzu gdzie bylo zlecenie stale ze jezeli
    platnosc przypada na dzien wolny to chce zeby bylo placone w ostatni dzien
    roboczy. Na to pan ze zdziwieniem w oczach: "tak to pan sobie zaznaczyl?"
    Ale wciaz obstawal ze podgladu nie ma czy platnosc sie zealizowala - wiec
    wpadl na pomysl zeby przy dacie odwolania dopisac ze odwoluje platnosc od
    miesiaca marca... Na koniec poprosilem go o telefon do niedysponentow - pan
    stwierdzil ze skonczyly mu sie jego wizytowki, wzial cudze (ale nie nie
    bedzie tak dobrze ze mi ja dal ;)) wyrwal (doslownie) kartke z drukarki i
    wielkimi wolami przepisal mi numer ;))) Pelen profesjonalizm :)

    Ten bank to z daleka, niestey mama sie jakos go trzyma silnie (chyba dla
    tego ze nie ma stycznosci z niedysponentami :))

    A dodatkowo zamontowali w I o/Kielce lampy przy kasach - wygladaja jak
    wieszaki w szatni :)))) Wystroj tego oddzialu jest coraz gorszy.

    --
    JaKi