  • 1. Data: 2003-02-15 16:27:40
    Temat: Paypal poprzez polskie karty
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Witam!

    Kwestia Paypala przewijała się przez grupę kilka razy, ja zaś
    mam pytanie - czy komuś faktycznie udało się założyć konto
    Paypal używając karty VE Inteligo lub ekarty mBanku? Nie
    zależy mi na otrzymywaniu pieniędzy na konto paypal, ale
    przeciwnie - na płaceniu w ten sposób innym osobom.

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 2. Data: 2003-02-15 18:41:32
    Temat: Re: Paypal poprzez polskie karty
    Od: Wlad <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >zależy mi na otrzymywaniu pieniędzy na konto paypal, ale
    >przeciwnie - na płaceniu w ten sposób innym osobom.
    ====== ja powiem wprost - mi sie nie udalo :-( 0 ta karte mBankowo
    "niby-vise" pay pal od razu rpozonaje jako ze jest z PL i sapie, ze
    polacy nie sie trzymaja z dala od pay/...

    czekam na karte VISA z PKO BP - moze z nia sie uda :-)

    inna sprawa - samo placenie jst przeciez proste..... zakladasz paypala
    -- podajesz DE adres, i ma 1000$ jako unveified....

    wlacasz kase na ich DE konto i wszystko, masz ta kase za jkis czas na
    paypalu i mozesz placic do woli (tzn do 1000$ :-)

    cze
    wlad

  • 3. Data: 2003-02-16 10:39:33
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zależy mi na otrzymywaniu pieniędzy na konto paypal, ale
    > przeciwnie - na płaceniu w ten sposób innym osobom.

    jesli chcesz komus zaplacic wykorzystaj www.bidpay.com ale mozna tego uzywac
    tylko kupujac towar na aukcjach np. ebay
    jesli natomiast chcesz zaplacic w sklepie to patrz 2 posty wyzej "bidpay i
    przelew do HongKongu z Inteligo", mi sie udalo :-)
    pozdrawiam
    Mirek

  • 4. Data: 2003-02-16 17:01:21
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b2lppn$tl8$1@absinth.dialog.net.pl>, . przemo . wrote:
    > Kwestia Paypala przewija?a si? przez grup? kilka razy, ja za?
    > mam pytanie - czy komu? faktycznie uda?o si? za?o?yae konto
    > Paypal u?ywaj?c karty VE Inteligo lub ekarty mBanku? Nie

    Mnie - Inteligo - no problem.
    Ostatni raz placilem 2002-09-15. Pozniej nie mialem potrzeby. Moze cos
    sie zmienilo, nie wiem, ale nie sadze.

    Rozliczenie nastapilo 2002-09-17, kurs wypadl 4.2476, sredni NBP tego
    dnia byl 4.1893. Czyli kurs VISA'y byl 1.39% wyzszy niz sredni NBP.
    Chodzi o USD oczywiscie.

    A jakbyscie mieli problemy to ja moge zasilic Paypal "inaczej" (kasa
    ktora juz tam jest). Przelewacie mi na Inteligo a ja wam na Paypal.
    Kurs do uzgodnienia.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 5. Data: 2003-02-16 17:53:46
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Mirek" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jesli natomiast chcesz zaplacic w sklepie to patrz 2 posty wyzej "bidpay i
    > przelew do HongKongu z Inteligo", mi sie udalo :-)

    niestety jedyna drobna różnica pomiędzy PayPal i BidPay to strona ponosząca
    opłatę oraz wysokość tej opłaty
    w PayPal płaci jakieś grosze odbiorca pieniędzy, a w BidPay płaci kupujący i
    to co najmniej 2,5 $ do kwoty 30 $

    ale ja z powodzeniem skorzystałem z BidPay

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-02-16 21:55:16
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl>

    > Mnie - Inteligo - no problem.
    > Ostatni raz placilem 2002-09-15. Pozniej nie mialem potrzeby. Moze cos
    > sie zmienilo, nie wiem, ale nie sadze.

    moglbys dokladniej opisac jak ustawiales opcje Paypal??
    jaki wybrales kraj?
    pozdrawiam
    Mirek

  • 7. Data: 2003-02-17 07:51:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    > Rozliczenie nastapilo 2002-09-17, kurs wypadl 4.2476, sredni NBP tego
    > dnia byl 4.1893. Czyli kurs VISA'y byl 1.39% wyzszy niz sredni NBP.

    Jesli platnosc byla w USD to Visa nic ci nie przeliczala, bo i z czego?
    To jest kurs sprzedazy USD w banku, ktory przeliczal transakcje (berlinczycy
    ?)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-02-17 07:56:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik ". przemo ." <p...@W...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zależy mi na otrzymywaniu pieniędzy na konto paypal, ale
    > przeciwnie - na płaceniu w ten sposób innym osobom.

    Chyba malo uwaznie te watki przeczytales.
    Ja zapamietalem jedna wazna informacje: konto moze i uda sie zalozyc, ale po
    pewnym czasie moga je zablokowac, ze wzgledu na nieprzestrzeganie
    regulaminu. W regulaminie stoi ze mieszkancy naszego pieknego kraju konta
    tam miec nie moga wiec z definicji zakladajac je naruszasz regulamin. Przy
    czym tak sie "przypadkowo" zdarza, ze blokuja konto gdy jest na nim forsa,
    ktorej juz nie odzyskasz. A musisz cos miec na koncie, zeby placic innym,
    prawda?
    Zadne informacje od innych uzytkownikow, ze "ja uzywam i nie mam problemow"
    nie sa gwarancja pomyslnej przyszlosci...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-02-17 14:04:44
    Od: "andrzej vel jedrula" <n...@...com>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    problemow"
    > nie sa gwarancja pomyslnej przyszlosci...;-))

    wlasnie.
    mi dwa razy rzadali potwierdzenia ze jestem nie z polski:)))
    i zablokowane.
    przeszedlem na moneybrokers.

  • 10. Data: 2003-02-19 02:05:56
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b2q4a8$2fv$1@inews.gazeta.pl>, Slawek Kos wrote:

    > Jesli platnosc byla w USD to Visa nic ci nie przeliczala, bo i z czego?
    > To jest kurs sprzedazy USD w banku, ktory przeliczal transakcje (berlinczycy

    Wiem, to byl taki skrot myslowy. Chodzilo mio kurs "karty VISA" a nie
    "organizacji VISA". Czyli kurs banku obslugujacego karte, czyli
    (wtedy) BGB.