  • 51. Data: 2003-02-20 09:42:55
    Temat: Re: Co zamiast BZWBK?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Karol"

    > Juz raz w watku o BZ WBK pisalem, ze od 01.02.2002 cos poprawili w tym
    ICBS.

    za pozno - na poczatku stycznia wymowilem im umowe
    sam rzecznik BZWBK tlumaczyl mi za sobota to dla nich dzien roboczy,
    a jakby mi przyznal racje, ze to jest do poprawienia, to bym zostal.
    Nie lubie jak ktos nie umie sie przyznac do bledu
    *** blad ***

  • 52. Data: 2003-02-20 17:26:39
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2003 10:42:55 +0100,
    osoba podpisana: blad <b...@W...pl>
    napisała:
    i[...]
    > sam rzecznik BZWBK tlumaczyl mi za sobota to dla nich dzien roboczy,
    Dzień roboczy, czy nie jest dniem "wolnym od pracy" :-)
    KJ

    --
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 53. Data: 2003-02-20 19:51:45
    Od: "Pararobert" <p...@U...onet.pl>

    No to może ja cos dopowiem - nie ma takiego banku w Polsce, który rozlicza
    zlecenia międzybankowe - a to z prostej przyczyny - nie działa w tym czasie
    Krajowa Izba Rozliczeniowa. Jak będzie rozrachunek w miedzybanku, to wtedy
    będą chodziły przelewy w sobotę.
    Nikt nie zamyka rachunku inwestycyjnego dlatego, że biuro jest czynne w
    sobotę, a sesji nie ma...

    Prosta rzecz w ICBS-ie - dajesz zlecenie, żeby wypadało po weekendzie....

    Pozdrawiam
    Pararobert

  • 54. Data: 2003-02-20 20:51:54
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Pararobert" <p...@U...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b33bk6$hv8>
    > Prosta rzecz w ICBS-ie - dajesz zlecenie, żeby wypadało po weekendzie....

    Zlecenie dac prosta sprawa, gorzej, ze nie jest to takie proste dla banku
    przy realizacji.

    Pozdrawiam,

    Karol