  • 1. Data: 2003-02-16 01:56:59
    Temat: bank wirtualny...
    Od: "AL_BUNDY" <a...@A...pl>

    Hi
    Czy na dzien dzisiejszy w Polsce tylko mBank, Volkswagen Bank Direct to
    banki wirtualne czyli nie posiadajace tradycyjnych planowek ?

    I czy: BZ WBK S.A, BPH PBK SA, Deutsche Bank 24, Fortis Bank, Multibank,
    Pekao S.A., Nordeabank, LG Petro Bank, Lukas Bank, PKO BP S.A, Raiffeisen
    Bank, Inteligo to sa wszystkie banki tradycyjne posiadajace kanal
    elektroniczny - internetowy czy cos pominalem ?
    AL
    (jesli chcesz odpisac wytnij ANTY-SPAM z adresu maila)

  • 2. Data: 2003-02-16 10:17:02
    Temat: Re: bank wirtualny...
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "AL_BUNDY" napisał w wiadomości

> [...]
    > Bank, Inteligo to sa wszystkie banki tradycyjne posiadajace kanal
    > elektroniczny - internetowy czy cos pominalem ?

    Pominąłeś ING BSK

  • 3. Data: 2003-02-16 11:10:26
    Od: "Luk[Chello]" <r...@t...pl>

    Użytkownik "AL_BUNDY" <a...@A...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bank, Inteligo to sa wszystkie banki tradycyjne posiadajace kanal
    > elektroniczny - internetowy czy cos pominalem ?

    jeszcze Kredyt Bank

  • 4. Data: 2003-02-17 07:58:50
    Od: "Rafal Smigielski" <r...@b...pl>

> [...]
    > Bank, Inteligo to sa wszystkie banki tradycyjne posiadajace kanal
    > elektroniczny - internetowy czy cos pominalem ?
    Pominales Integrum. Natomiast chyba przesadziles z Raiffeisenem.

    RS

  • 5. Data: 2003-02-17 13:38:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal Smigielski"

    Raiffeisen
    > Pominales Integrum. Natomiast chyba przesadziles z Raiffeisenem.

    ja nadal Inteligo zaliczylbym do tej samej grupy wirtualnych co mBank
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-02-17 16:39:23
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    blad <b...@W...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Rafal Smigielski"

    > Raiffeisen

    Jeszcze Citi Handlowy, Bank Przemysłowy, Invest Bank i banki spółdzielcze.

    Inteligo nadal należy do grupy banków wirtualnych, nawet mimo fuzji z PKO BP.
    Nadal nie ma placówek Inteligo. W PKO nie można tego rachunku obsługiwać,
    najwyżej można wpłacić tam pieniądze.

  • 7. Data: 2003-02-17 17:50:26
    Temat: Odp: bank wirtualny...
    Od: "AL_BUNDY" <a...@A...pl>

    dziekuje wszystkim za odpowiedzi
    AL

  • 8. Data: 2003-02-18 00:53:10
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    skoro Inteligo zaliczacie do banków wirtualnych to ja dodam
    ePKOBP - oddział internetowy w Bydgoszczy

  • 9. Data: 2003-02-18 07:31:29
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b2s043$rh8$1@inews.gazeta.pl...
    > skoro Inteligo zaliczacie do banków wirtualnych to ja dodam
    > ePKOBP - oddział internetowy w Bydgoszczy

    Obsluge ePKOBP mozna AFAIK prowadzic w okienku bankowym, a Inteligo nie
    (poza wplatami, gdzie roznica polega jedynie na braku prowizji). mBank tez
    planuje mozliwosc bezprowizyjnego wplacania w kasach BRE Banku, ale nie
    zmieni to jego "wirtualnosci".

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 10. Data: 2003-02-18 08:06:01
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Obsluge ePKOBP mozna AFAIK prowadzic w okienku bankowym, a Inteligo
    > nie (poza wplatami, gdzie roznica polega jedynie na braku prowizji).

    w ePKO w okienku mozna (i trzeba) zawrzec umowe i wplacac gotowke. O zadnej
    obsludze nic mi nie wiadomo...

    M.