    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zamiast BZWBK?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 16:51:17 +0100

    Użytkownik "JaKi"
    > (...) zadalem _trudne_ pytanie - czy latnosc za
    > to zlecenie juz zostala zrealizowania (platnosc 15 kazdego miesiaca - byl
    > 14). Pan mi na to ze takich rzeczy to on nie moze sprawdzic :) ale ze na
    > 100% platnosc bedzie zrealizowana dopiero w poniedzialek. No to sie
    spytalem
    > skad u niego takie informacje ze w poniedzialek - on mi na to "bo tak
    > jest" - wiec mu wytknalem na formularzu gdzie bylo zlecenie stale ze
    jezeli
    > platnosc przypada na dzien wolny to chce zeby bylo placone w ostatni dzien
> [...]

    jesli oddzial przeszedl na nowy system to twoje zaznaczanie na wniosku ze
    platnosc ma isc przed dniem wolnym jest psu na buty...
    Teraz system zdejmuje z rachunku zawsze w sobote lub w niedziele (jak mu
    przypada) a w droge wysyla w poniedzialek. I nie raczyli klientow wczesniej
    o tym poinformowac.
    Po dwoch takich numerach (5 pazdziernika i 5 stycznia) wlasnie zlikwidowalem
    konto w BZWBK - rozmowy w oddziale wygladaly podobnie, a centrala tez mydli
    oczy jakimis korzysciami dla klienta i tym ze niby sobota jest u nich teraz
    dniem roboczym - dla komputera a nie dla mojego oddzialu ;-)))
    *** blad ***