  • 21. Data: 2005-07-15 00:17:57
    Temat: Re: Co to za bank?
    Od: "Someone" <S...@s...pl>

    81-11402004-0000310237772046
    BRE Wydz.Bankowości Elektronicznej
    Łódź al. Mickiewicza 1

  • 22. Data: 2005-07-19 18:43:01
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    news:db39dq$gnt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > necik napisał(a):

    > Zglos sie na policje z numerem konta, a oni uzyskaja dane osobowe.

    Ja we wrześniu 2004 zostałem przekręcony na Alleegro, zgłosiłem oczywiście
    sprawę na Policji i kilka dni temu dostałem postanowienie o umorzeniu
    śledztwa z powodu nie wykrycia sprawcy. Jednocześnie piszą, że wznowią
    śledztwo, jak tylko mBank udostępni dane właściciela rachunku. Policjant od
    razu zastrzegł, że mBank broni się przed ujawnianiem danych klientów jak
    tylko może. Krew mnie zalała, jestem w trakcie pisania zażalenia.

    Pozdr
    DJ

  • 23. Data: 2005-07-19 20:35:17
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:42dd470d$0$5134$f69f905@mamut2.aster.pl>
    autorstwa niejakiego DJ wyjaśniam co następuje:

> [...]
    > razu zastrzegł, że mBank broni się przed ujawnianiem danych klientów jak

    Jakieś niemożebne, jest postanowienie sądu lub prokuratury i BRE musi
    udzielić informację.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597