    From: "DJ" <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co to za bank?
    Date: Tue, 19 Jul 2005 20:43:01 +0200

    news:db39dq$gnt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > necik napisał(a):

    > Zglos sie na policje z numerem konta, a oni uzyskaja dane osobowe.

    Ja we wrześniu 2004 zostałem przekręcony na Alleegro, zgłosiłem oczywiście
    sprawę na Policji i kilka dni temu dostałem postanowienie o umorzeniu
    śledztwa z powodu nie wykrycia sprawcy. Jednocześnie piszą, że wznowią
    śledztwo, jak tylko mBank udostępni dane właściciela rachunku. Policjant od
    razu zastrzegł, że mBank broni się przed ujawnianiem danych klientów jak
    tylko może. Krew mnie zalała, jestem w trakcie pisania zażalenia.

    Pozdr
    DJ