  • 1. Data: 2005-07-13 10:15:34
    Temat: karty nie chronią
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Czytaliście ostatnio w prasie artykuł o kobiecie którą napadnięto i
    przytrzymano w jakimś zaułku, po czym z lekka torturowano aż wydała pin do
    karty a następnie z tej karty wypłacono w bankomacie kilkadziesiąt tysięcy
    złotych ?

  • 2. Data: 2005-07-13 10:32:05
    Temat: Re: karty nie chronią
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Audyt IT wrote:

> [...]
    > przytrzymano w jakimś zaułku, po czym z lekka torturowano aż wydała pin
    > do karty a następnie z tej karty wypłacono w bankomacie kilkadziesiąt

    zawsze powtarzałem że do kart powinni dodawać po 4 ochroniarzy ;)

  • 3. Data: 2005-07-13 10:34:48
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2005 12:15:34 +0200, Audyt IT napisał(a):

> [...]
    > karty a następnie z tej karty wypłacono w bankomacie kilkadziesiąt tysięcy

    ja prawie igdy na koncie nie trzyamam tyle kasy. jesli planuje wiekszy
    zakup, to sobie robie przelew z emaxa przed samym zakupem przez komorke (do
    nieposdziewanych tez sie nadaje)

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-07-13 10:50:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Seba wrote:
    > Użytkownik "Audyt IT" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > który to bank ma takie limity na wypłaty bankomatowe ???

    Inteligo - jeżeli ustawisz sobie "do wysokości salda".

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-07-13 10:51:35
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2005-07-13 11:11:38
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Inteligo - jeżeli ustawisz sobie "do wysokości salda".

    masz racje,w sumie w mbanku tez tak mozna, ale to juz tylo pogratulowac tej
    pani

  • 7. Data: 2005-07-13 11:12:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > masz racje,w sumie w mbanku tez tak mozna, ale to juz tylo
    > pogratulowac tej pani

    W mbanku nie da rady. Maksymalny limit to 5k dla VE debetowej. A tak w ogóle
    to cały ten wątek jest z gatunku "nożem kuchennym można zabić" :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-07-13 11:24:13
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Wed, 13 Jul 2005 12:15:34 +0200, Audyt IT <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    >karty a następnie z tej karty wypłacono w bankomacie kilkadziesiąt tysięcy

    A wystarczyło, żeby trzy razy podała błędny PIN.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 9. Data: 2005-07-13 11:38:32
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Trzypion wrote:

    > A wystarczyło, żeby trzy razy podała błędny PIN.

    ...ale do czego wystarczyło? sądzisz że dożyłaby do 3. błędnego pinu?

  • 10. Data: 2005-07-13 11:44:30
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Audyt IT wrote:
> [...]
    > przytrzymano w jakimś zaułku, po czym z lekka torturowano aż wydała pin
    > do karty a następnie z tej karty wypłacono w bankomacie kilkadziesiąt

    dlatego warto:

    a) ustalac limity wyplat na kartach, chociaz to troche niewygodne.

    b) zapytac agenta, u ktorego ubezpieczamy mieszkanie lub dom o dodatkowe
    ubezpieczenie kart / torebki. kosztuje niewiele, ale moze pomoc.

    c) brac karty, ktore oferuja ubezpieczenie od takich zdarzen, czasami
    trzeba zaplacic pare zlotych wiecej, ale zawsze to jakies zabezpieczenie.

    d) wyrobic sobie karte charge albo kk, jak sie da i zadbac o to, by byla
    ubezpieczona od takich zdarzen.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net