  • 1. Data: 2005-07-13 11:45:00
    Temat: Jaki jest najlepszy bank w Polsce?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    No wlasnie :) Jaki?
    Na ten temat wypowiedzial sie ostatnio prestizowy magazyn Euromoney.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,12726
    Zanim zajrzycie - wpiszcie swoje typy ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-07-13 11:47:49
    Temat: Re: Jaki jest najlepszy bank w Polsce?
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No wlasnie :) Jaki?
    > Na ten temat wypowiedzial sie ostatnio prestizowy magazyn Euromoney.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,12726
    > Zanim zajrzycie - wpiszcie swoje typy ;)

    tym ludziom pomyliły się pojęcia - powinno być najbardziej dochodowy

  • 3. Data: 2005-07-13 12:26:04
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > No wlasnie :) Jaki?
    > Na ten temat wypowiedzial sie ostatnio prestizowy magazyn Euromoney.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,12726
    > Zanim zajrzycie - wpiszcie swoje typy ;)

    Pytanie powinno byc sformulowane nieco inaczej, rozumiem, ze brak sprawnosci
    w poslugiwaniu sie jezykiem polskim wprowadzil to zamieszanie.
    Pytanie winno byc sformulowane tak: JAKI JEST NAJBARDZIEJ CHAMSKI BANK W PL
    (tu mozna cos typowac); NAJLEPSZEGO BANKU NIE MA, TAKOWY NIE ISTNIEJE.

  • 4. Data: 2005-07-13 12:40:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    bez SCIEMY wrote:
    > Pytanie winno byc sformulowane tak: JAKI JEST NAJBARDZIEJ CHAMSKI
    > BANK W PL (tu mozna cos typowac); NAJLEPSZEGO BANKU NIE MA, TAKOWY
    > NIE ISTNIEJE.

    gadanie. Zawsze mozesz dodac "pod wzgledem zysku" - i co?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-13 12:47:26
    Od: "n...@g...pl" <n...@g...pl>

> [...]
    >(tu mozna cos typowac); NAJLEPSZEGO BANKU NIE MA, TAKOWY NIE ISTNIEJE.

    Jak na kogos, kto ma problemy z poprawnym budowaniem zdan, jestes dosc
    stanowczy. A moze nerwy ci puszczaja i znowu zaczynasz krzyczec?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2005-07-13 12:47:55
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > gadanie. Zawsze mozesz dodac "pod wzgledem zysku" - i co?

    Ujmuj to jak chcesz.
    Gadanie czy jeszcze inaczej.
    Zdania nie zmienie.

    Predzej Wielkanoc zaczniemy obchodzic w grudniu i Mikolaja sobie robic w
    Niedziele Zmartwychwstania Panskiego.

  • 7. Data: 2005-07-13 15:26:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2005 13:47:49 +0200, Rafał Krupiński
    <r...@n...com> wklepał(-a):

    >tym ludziom pomyliły się pojęcia - powinno być najbardziej dochodowy

    Najlepszy dla inwestorów - ot co.

  • 8. Data: 2005-07-13 17:09:30
    Od: e...@p...onet.pl

    > No wlasnie :) Jaki?
    > Na ten temat wypowiedzial sie ostatnio prestizowy magazyn Euromoney.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,12726
    > Zanim zajrzycie - wpiszcie swoje typy ;)

    Co to znaczy "najlepepszy"? Z punktu widzenia kogo? Wlasciciela? Agencji
    ratingowej? Posiadanej technologii? Kilenta? Detalicznego, czy korporacyjnego?

    W pierwszej kategorii stawialbym na Pekao (ew. PKO :) - instytucja z duzymi
    aktywami, siecia i potencjalem. Jak chodzi o branze, Pekao (ale juz nie PKO),
    to moim zdaniem zdecydowanie najlepszy dealing w Polsce (moze konkurowac
    spokojnie z zagranica), potem przerwa, potem pewnie BPH...

    Jednoczesnie zdaje sobie sprawe, ze z punktu widzenia drobnego klienta banki te
    nie sa postrzegane najelepiej (i sam ten poglad podzielam). Jako klient
    detaliczny jestm b. zadowolony z Lukasa. Ale trudno na tej podstawie powiedzic,
    ze jest to w ogole "najlepszy bank"...

  • 9. Data: 2005-07-13 17:20:48
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > No wlasnie :) Jaki?
    > Na ten temat wypowiedzial sie ostatnio prestizowy magazyn Euromoney.

    Amra, ja tam nie wiem na ile Eorumoney jest 'prestiżowy' w branży
    finansowej, ale wśród zwykłych klientów banków - a takie masz
    audytorium na pbb - to on nie jest 'prestiżowy' tylko zupełnie
    nieznany.

    Zaś z samego artykułu wygląda, iż stosowano typowo finansowe sposoby
    oceny (zysk, rozmiar sprzedaży, jakość kredytów itp). Czyli news
    ewentualnie do posłania na biznes.wgpw a nie na pbb.