  • 1. Data: 2005-07-13 11:54:21
    Temat: Wpłaty z zagranicy na Inteligo
    Od: <m...@g...home.pl>

    Czy ktoś może wie jak to jest z wpłatami na konto Inteligo pieniędzy z
    zagranicy (Kanada, USA z podkreśleniem na Kanadę)? Czy jest to wogóle
    możliwe a jeśli nie to jakie konto polecacie z taką możliwością. (Jedna
    wpłata w przeliczeniu ok kilku tys złotych)

  • 2. Data: 2005-07-13 12:21:08
    Temat: Re: Wpłaty z zagranicy na Inteligo
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    <m...@g...home.pl> napisał(a):

> [...]
    > możliwe a jeśli nie to jakie konto polecacie z taką możliwością. (Jedna
    > wpłata w przeliczeniu ok kilku tys złotych)

    Nie bardzo zrozumialem Twoje pytanie, tj. Czy pytasz o mozliwosc przelania
    kasy pomiedzy Kanada-Inteligo? Oczywiscie, ze jest to mozliwe, tylko sprawdz,
    czy przypadkiem Inteligo nie obciazy Cie prowizja za przyjecie przelewu z
    zagranicy (NIE MYLIC z prowizja, jaka zaplacisz kandyjskiemu bankowi za
    zrealizowanie przelewu do PL)..

    Robie przelewy Kanada-Polska regularnie i ida bez problemow.

  • 3. Data: 2005-07-13 12:44:43
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > oczywiście, że obciąży, jest zresztą w TOiP tego pseudo-banku pozycja
    > taka jak "opłata za przyjęcie przelewu przez system SWIFT", afair
    > kosztuje to u nich 15 zł

    Mozna zawsze przelewac kase ZAGRANICA-PL na takie konto w PL, gdzie oplaty za
    przyjecie przyjecie przelewu z zagranicy nie ma i potem ewentualnie przelac
    je juz wewnatrz PL na INTELIGO.

  • 4. Data: 2005-07-13 12:44:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-07-13 12:48:58
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    m...@g...home.pl napisał(a):
> [...]
    > możliwe a jeśli nie to jakie konto polecacie z taką możliwością. (Jedna
    > wpłata w przeliczeniu ok kilku tys złotych)

    Zgodnie z TOiP
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm:
    4. Wpływ na rachunek w ramach Konta Inteligo za pośrednictwem systemu
    SWIFT Każda transakcja 11,99, a w Kanadzie bankiem korespondentem PKO BP
    zgodnie z http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-wplaty
    .htm jest
    Toronto CANADIAN IMPERIAL BANK OF COMMERCE CAD, czyli wpłaty tam
    realizowane będą obciążone prowizją tylko tego banku (jeżeli gdzie
    indziej to jeszcze dodtkowo tego banku gdzie wpłacasz). Jest też możliwe
    aby nadawca przelewu uiścił opłatę Inteligowską już podczas wpłacania.

  • 6. Data: 2005-07-13 12:49:56
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    bez SCIEMY napisał(a):
    > Mozna zawsze przelewac kase ZAGRANICA-PL na takie konto w PL, gdzie oplaty za
    > przyjecie przyjecie przelewu z zagranicy nie ma i potem ewentualnie przelac
    > je juz wewnatrz PL na INTELIGO.

    Znasz takie konto??? Chętnie dowiem się więcej na jego temat.

  • 7. Data: 2005-07-13 12:54:10
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    mlody_book <m...@g...pl> napisał(a):

    > Znasz takie konto??? Chętnie dowiem się więcej na jego temat.

    Nie wiem, czy nie mylisz PROWIZJI, jaka placisz np. w Kanadzie za wykonanie
    przelewu z oplata, jak ewentualnie placisz bankowi w PL, do ktorego
    przelewasz kase z Kanady.

    Banki w PL, ktore NIE POBIERAJA prowizji za przyjecie przelewu zza granicy
    (czyli zagraniczny przeelew przychodzacy ksieguja na Twoje konto za free), to:

    MultiBank (Multikonto JA)
    Raiffeisen BANK (konto lokacyjne)
    ING BAnk Slaski

    P.S. Jest ich pewnie wiecej.

  • 8. Data: 2005-07-13 12:57:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mlody_book wrote:
    > bez SCIEMY napisał(a):
    >

    > Znasz takie konto??? Chętnie dowiem się więcej na jego temat.

    mBank nie pobiera opłat za przelewy z zagranicy.
    Inteligo zdaje się coś koło 11 zł.

  • 9. Data: 2005-07-13 12:58:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mlody_book wrote:
> [...]
    > Toronto CANADIAN IMPERIAL BANK OF COMMERCE CAD, czyli wpłaty tam
    > realizowane będą obciążone prowizją tylko tego banku
    tak

    (jeżeli gdzie
    > indziej to jeszcze dodtkowo tego banku gdzie wpłacasz).

    wszystkie banki po drodze cos wezmą.

    > Jest też możliwe
    > aby nadawca przelewu uiścił opłatę Inteligowską już podczas wpłacania.

    nie.
    może co najwyzej podwyższyć przelewaną kwotę o te 11 zł.

  • 10. Data: 2005-07-13 13:02:21
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    bez SCIEMY napisał(a):

> [...]
    >

    > Nie wiem, czy nie mylisz PROWIZJI, jaka placisz np. w Kanadzie za wykonanie
    > przelewu z oplata, jak ewentualnie placisz bankowi w PL, do ktorego

    Nie wiem czemu myślisz, że mylę.

> [...]
    > (czyli zagraniczny przeelew przychodzacy ksieguja na Twoje konto za free), to:

    Właśnie o to mi chodziło. Dzięki. Już kiedyś zastanawiałem się nad
    otwarciem konta w Multi, ale szybkość ich serwisu (site'u
    informacyjnego, nie wiem jak wyglądało to w przypadku transakcyjnego,
    ale domyślam się, że jeszcze gorzej) skutecznie mnie odstraszyła. Muszę
    poczytać więcej o Reiffim, bo wczoraj zamknąłem e-Integrum (pod kilkoma
    względami było całkiem OK, ale płacenie 5 PLN nawet jak nie używanam
    konta to przesada), a chcę mieć coś z dostępem internetowym w zapasie.