  • 1. Data: 2005-07-13 11:55:15
    Temat: Spłata kredytu walutowego - jak to jest ?
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    Jak to jest z takim kredytem ?

    1.) Podobno to wygląda nawet tak, że gdy ma się dochody w CHF (albo samemu
    ma się okazje taniej kupić CHF) to i tak trzeba od banku kupować CHF za
    złotówki do spłaty kredytu czy to jest prawda ?

    2.) Po jakim kursie kupuje się walutę od banku na spłatę kredytu - czy jest
    to jakoś wyliczane (tak jak np. WIBOR) czy jest to bankowe "widzimi się" ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-13 12:04:36
    Temat: Re: Spłata kredytu walutowego - jak to jest ?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Flashka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma się okazje taniej kupić CHF) to i tak trzeba od banku kupować CHF za
    > złotówki do spłaty kredytu czy to jest prawda ?

    to prawda, kredyty są w zasadzie w CHF (a właściwie denominowany w CHF) ale
    przy spłacie nie możesz wpłacić PLN. Wypłata kredytu następuje w PLN po
    kursie kupna dla CHF, a spłaty kredytu będą po kursie sprzedaży CHF. Wpłate
    jednak dokonujesz w PLN

    > 2.) Po jakim kursie kupuje się walutę od banku na spłatę kredytu - czy
    > jest to jakoś wyliczane (tak jak np. WIBOR) czy jest to bankowe "widzimi
    > się" ?

    kurs sprzedaży dla CHF stosowany w banku w którym masz kredyt

  • 3. Data: 2005-07-13 12:17:43
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    > kurs sprzedaży dla CHF stosowany w banku w którym masz kredyt

    to mnie własnie najbardziej interesuje "kurs sprzedaży dla CHF stosowany w
    banku w którym masz kredyt"..... :-(

  • 4. Data: 2005-07-13 12:26:43
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

> [...]

    > ma się okazje taniej kupić CHF) to i tak trzeba od banku kupować CHF za
    > złotówki do spłaty kredytu czy to jest prawda ?

    w forisbanku możesz wybrać czy spłacasz w walucie czy w złotówkach

    i chyba tylko tam :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2005-07-13 13:07:06
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    > to mnie własnie najbardziej interesuje "kurs sprzedaży dla CHF stosowany w
    > banku w którym masz kredyt"..... :-(

    to popatrz w tabelę kursów w tym banku i będziesz wszystko wiedział, jak
    będziesz spłacał w kasie to bierz kurs sprzedaży dla pieniędzy

  • 6. Data: 2005-07-13 15:48:01
    Od: "Robert Ozga" <r...@w...pl>

    > w forisbanku możesz wybrać czy spłacasz w walucie czy w złotówkach
    >
    > i chyba tylko tam :)

    Jeszcze pko bp
    R.

  • 7. Data: 2005-07-14 07:08:46
    Od: "Jarowit" <w...@w...pl>

    ...w ktorym banku w Polsce najbardziej oplacaloby sie wziac taki kredyt...