  • 1. Data: 2005-07-13 09:37:50
    Temat: Karta kredytowa i szybki dostep do gotowki...
    Od: "Michał Konieczny" <s...@W...gazeta.pl>

    Wiec tak: mam karte kredytowa, limit, powiedzmy 10tys. W bankomatach moge
    wybrac tylko 5 tys (ze strata 5% ale to nie jest wazne). Calosc natomiast moge
    wydac bezgotowkowo. Czy jest jakis sposob aby otrzymac cale 10tys gotowka?
    Oczywiscie z jakas strata bo inaczej sie nie da. Ktos zna jakis sposob?

  • 2. Data: 2005-07-13 09:39:19
    Temat: Re: Karta kredytowa i szybki dostep do gotowki...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michał Konieczny wrote:
> [...]
    > natomiast moge wydac bezgotowkowo. Czy jest jakis sposob aby otrzymac
    > cale 10tys gotowka? Oczywiscie z jakas strata bo inaczej sie nie da.

    Moneybookers albo znaleźć kogoś ze znajomych, kto planuje większy zakup.
    Zapłacić kartą i wziąć od niego gotówkę.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-07-13 09:46:52
    Od: maHo <m...@p...net>

    Glenn wrote:

    > Moneybookers albo znaleźć kogoś ze znajomych, kto planuje większy zakup.
    > Zapłacić kartą i wziąć od niego gotówkę.

    No nie wiem czy moneybookers można nazwać szybkim dostępem. IMHO to tak
    3-7 dni można poczekać.

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-07-13 09:54:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-13 11:39- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    No i chyba jeszcze kasyna...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 5. Data: 2005-07-13 11:12:32
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > 2005-07-13 11:39- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > No i chyba jeszcze kasyna...

    kasyna lecą z limitu gotówkowego

  • 6. Data: 2005-07-13 11:27:42
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-13 13:12- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Seba, gdy pisał(a):
    > Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > kasyna lecą z limitu gotówkowego

    Może być, że tak. Widać za mało się hazarduję :-(

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2005-07-13 11:29:03
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Może być, że tak. Widać za mało się hazarduję :-(

    ja spróbowałem i już mi wystarczy ;)

  • 8. Data: 2005-07-13 11:29:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Seba wrote:

    > ja spróbowałem i już mi wystarczy ;)

    A ja odkąd przegrałam 2 franki na jednorękim bandycie w Monaco omijam kasyna
    szerokim łukiem ;-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-07-13 12:45:58
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    W sumie to chyba polska przypadlosc, wprawdzie moge podeprzec sie wiedza
    tylko dotyczacych niemieckich kasyn ale tam wyplata gotowki na KK
    traktowana jest jako bezgotowkowa z tym, ze obarczona prowzja 1% dla MC
    i 3% dla Visy.
    darek

  • 10. Data: 2005-07-13 17:06:00
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > wydac bezgotowkowo. Czy jest jakis sposob aby otrzymac cale 10tys gotowka?

    Ostatnio zauważylem ze w Castoramie przy zwrotach zwracają kasę nawet jeżeli
    zapłacono kartą płatniczą. Nie wiem czy we wszystkich Castoramach tak jest i
    czy dalej to funkcjonuje.
    Warto spróbować

    Darek